WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

12 August 2011

Menang!!!kasut H&G dari PA&MA

Yossssshhhhh!!!! lagi satu kemenangan yg mmg nak updet...tapi agak lewat la nak updet nya pun..maklum le mak buyung semput!!hehehehe...okes dpt emel dari Pa & Ma ni dah lama dahhhhh....nak tunggu hadiah sampai hingga skg x sampai2 lagiks...cuma baru2 ni pihak Pa& Ma kol tye kasut yg dipilih n bg size tu tuk anak pompuan ke lelaki...mmmmm...kan bagus kalo diorg bg je voucer H&G nie..so boleh la kita as mak2 ni pi pilih sendrik...betul tak???okes contest ni aku join dlm majalah pa & ma keluaran bulan mei-jun aku dah lupe gaks..dpt le sepasang kasut dari jenama H&G yang bernilai dlm lingkungan rm70-rm100 kot...malas nak selak majalah balik...ok lah tuk kasut raya dini kan???allloooo...cpt2 la org2 Pa&MA kol aku suh collect sbb aku nie dah le tgh tggu mse je nak bersalin...kang x merasa plaks si dini nak pakai kasut raya baru...hehehehehe...harap2 kasut yg diorg pilih tuk anak aku tu muat n menepati citarasa aku...jgn le bg yg x lawa plaks....huhuhuhu...anyway tahniah pada semua pemenang!!!yang aku tau kak suzie mama zarfan pun menang gaks kan???Tahniah yea :)....ini adalah kemenangan yg ke-4 aku dari majalah Pa & Ma!!!


so layantzzzzz je la eh!!!

0 tukang karut: