WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

25 September 2008

aqil main bunga api...

Ayah tetiba plak nak kasik aqil main bunga api...aku nie mmg la cuak kalo nak kasik aqil pegang2 main bunga api nie..takut la apa terjadi kan....Sanggup suh anak buah aku nie pi beli bunga api kat kedai..tapi mmg hampeh la bunga api tu..baru main 1/2 dah padam..belerang nyer letak skit benau..mmg menipu la org yg jual bunga api tu...
"meh aqil ayah main kan bunga api nak? jap eks..ayah bukak kan eks....""wah mama bestt nyer dapat men bunga api nie...hehehehiks...aqil soke...."
"aqil nak pegang la ayah..x best la kalo ayah yg pegang kan..."

"hu...hoh...hoh...selamat ari raya....selamat ari raya... " mmm...x takut langsung dak nie pegang ayun2 kan bunga api tu...mama lak yg cuak tau aqillll!!!!

so layantzzz je la klip nie....

video

video

so layantzzzz je la eh!!!

terjah PARAM mak andak...

spek itam aqil..tuk raya tp dah aqil sibuk nak pakei...

Ari minggu aitu pas je jln2 pi bli kasut raya aqil kat midvelli terus jejak ke PARAM tempat mak andak aka kakak aku meniaga...kat pasaraya Central @ jln klang lama....dah nak minggu perabis pose baru la sempat nak jenguk tempat kak andak nie...mmg xde masa tul la nak pie...

Nie la kak andak aku....tgk lauk2 penuh 1 meja kan....

Dak tecit tu la memey...dulu anak buah yg paling aku sayang...

Macam2 kak andak aku nie niaga...lauk pauk byk gilos...tapi mmg sedap la dia masak..paling aku suke sup tulang dia...mmg marveles!!!!lauk pauk pun byk yg variety...mcm2 pilihan leh pilih..sampe org pon x tau nak makan apa..kalo bole smue nak beli...smue nak makan...

ngada2 aqil masa nie sibuk nak gaks amik camera dr aku...tu yg protesss je tuh!!

Kebetulan ms aku pie anak2 buah aku ramei plak yg tolong...pe lagiks senang koje kasik je aqil kat diorang suh main ngan aqil...aqil mmg la suke kan jumpe kezen2 dia nie..dah diorg mmg rajin melayan...Oh yea...masih sempat lagi sesapa yg nak pi tempat kak andak aku nie niaga...pose kan ada lagi brp ari...ha pi la PARAM kat central tu kalo tau....hehehe sebut je nama aku ( yantz ) gerenti kakak aku tu kasik diskaun...hehehehe

so layantzzzz je la eh!!!!!

di pagi yang hening...

Pagi tadi...di pagi yang hening...kitorang dah gerak seawal kul 6.30 pg kuar umah bukan nak pi kejo...tp nak kejorkan aqil pi klinik...sbb tetiba pagi tadi aqil demam...batuk2...dah la dia bangun awal benau...kitorang sahur dia dah bangun...pastu muntah2 kuar kahak...

odway nak pi klinik..dlm keta aqil dah ponat sbb x tido 1 malam!!!

Malam tadi serasa aku..aqil x leh tido sbb tekak dia gatal kot..asyik batuk je...aku pon x leh nak tido sbb pujuk2 aqil suh tido...jap-jap aqil bangun pastu muntah n muntah!!!!abis satu katil dia muntah...ponat den....

Awai beno kitorang dtg...nombor pon tarak lagi kuar...hehehehe

Pastu aby ckp kita bwk aqil pi klinik gomen je la..lagi pon ubat klinik gomen nie bagus sekali mkn cepat je baik...dan aku pon setuju!!!alang2 kitorang pi pagi2 kan....so xde la kemungkinan balik lambat...mmg ye pon...ms kitorang sampe klinik baru je nak bukak...aby pi cpt2 amik nombor bior jadik org pertama...tp kena la tunggu gak sampe kul 8 sbb doc datang wat keja kul 8 kan...so kitorang no yang ke3...dah settle2 cek n amik ubat kitorang pon balik umh...anto aqil pi taska dan masing2 pi keja...so aku sampe tempat keja td kul 9.30....lambat skeetttt je....
Sian aqil asik batuk2 je....

Aqil pandai tau..kalo batuk dia tutup mulut dia ngan towel..kalo selsema pon dia pandei lap sendirik

hope fully balik kang aqil dah ok...x batuk2 lagi..riso sgt..dah la nak raya nie...kang x best plak beraya kalo aqil x cehat kan???cayang mama cepat sembuh yea!!!!

so layantzzzz je la eh!!!!