WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

10 June 2016

Makan-mkana pre-ramadhan


Assalam...beberapa hari sebleum nak menjelangnya ramadhan kak andak aku ajak family adik badik pompuan je pi makan2...dia nak banjer katanya...Alhamdulillah dapat rezeki lebih so dia ajak kitorang makan2 besor sket...

Hanya family aku, family kak yong dan kak andak je la...kitorang makan kat restoran Mr. Kebab & beriani  kat Presint diplomatik Putrajaya..ok not bad...walopun aku salu pi presint diplomatik tu mmg nmpk je kedai nasi arab tu tapi x penah le plak singgah makan.


Macam2 kitorang order malam tu...dalam hati dok riso je mau beratus2 nak membayonya...dah la yang makan semuanya puak2 jenis badan n selera boleh tahan serakahnya hahahahaha...


Makan2 kali ni mmg best sebab susah nak kumpul makan reramai mcm ni kat kedai...salunya makan ramai2 kat umah kak yong / umh kak andak aku je...diorang yang rajin masak...kalo makan2 kat umh aku mmg xde lah menu yang meriah2...sebab aku ni bab masak x berapa nak R=rajin hehehehehe...


Riuh family kitorang dlm restoran tu...kat bhgn belkang tu ada play ground untuk budak2 main...mmg riuh la...play area nya luas gak...mmg senang la mak pak nak mencekik sbb anak2 sibuk nak main je....


Terima kasih la pada mak andak sekeluarga sebab banjer kitorang makan...semoga terus murah rezeki mak andak n anak2 buah aku yang baru nak bekerja tu...pasni leh banjer n makan2 besar lagi ekkkkk...


So layantzzzz je la eh!!!

1 tukang karut:

Anonymous said...

Salam,

My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

Thanks :)