WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

26 September 2008

kes aqil nak jadi PM

" Undilah saya!!!!"
"Sokong lah saya!!!!"
hahaha mmg lawak tau masa nie...aqil main2 ngan kezen dia...pandei lak aqil nie main eks....bebudak nie main tiru gaya aqil..apa je yg aqil buat smue diorang ikut...kelakor sgtttt!!! dah gaya2 cam nak pancing undi pon ada...dah mcm gaya aqil tu tgh berkempen je gaya nyer....

Nie masa kat umh mak aku...pas buke pose kelmarin...aqil antara budak yg menjadik tumpuan la di antra kezen2 dia...aqil kalo dtg je umh opah nye smue berebut2 nak main ngan dia...lantak la...janji korang main elok2 eks...jgn apa2 yg bahaya dah arrr....kang meraung lak mama aqil nie....

video


lagi ada 2 klip yoooo....

video
so layantzzz je la video nie eks....

so layantzzzz je la eh!!!!