WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

13 June 2008

aqil tarik kusi....

Actually nak tunjuk suar yg ayah pakeikan tuk aqil nie ha...mlm tadi pas kasik aqil mkn...dia beyak plaks...so ayah basuh kan le montot aqil n tukor kan baju & suar dia..yg mama plaks ms tu tgh sibuk basuh pinggan di dapo...pastu dengar le kat depan sore ayah ckp apa la suar aqil nie...dah sempit mcm nak balut nangka jek...hehehe lawak gaks tgk aqil pakei suar tu...mmm aku cakap x pe la ayah...dah mlm duk kat umah jek..bukan nak pi mana pon...tgk le..lawak kan suar aqil nie....

Hai mama apsal x kunci gate nie...kan aqil dah berjaya masuk ke dapo...kekekeke

Tgk!!aqil wat cenggini...leh pusing2 mama...(ptg tu dia wat gaya camnie la..ha sampe terhantuk kena gate tu..berdarah balik jerawat kat atas dahi tu)

Pas aje dia tgk ayah dah kuar dr dapo...aqil pon sibuk main tarik2 kusi...nie antara xtvt yg dia suke wat time kitorang melayan tgk tv...suke tul la dia menarik kusi tu...dah le berat!!!tersengih2 je....bertuah tul budak nie...aqil nie makin hari makin notty le....
yeah!!!aqil nak tolak kusi nie kat sana....1...2...3...!!!!!

yessss...berjaya!!!tolak balik ke sana..hahahaha...lalalaala...sambil nyanyi2 tu..lawak ler

mama sabor tau!!!jgn marah2 aqil...aqil x puas lagik tolak kusi nie...

eee...yahh!!!adei berat nyer ini kusi...pas nie berotot2 le lengan aqil kan mama kan?kan?nie exercise gaks tau !!!hehehehe

ok nie yang last sekali..sampe je kusi kat sana aqil stop eh...x larat dah....

so layantzzzzz je la eh....

aqil pakei kasut....

Kejadian nie petang kelmarin..pas jek balik keja sampe umah...aqil sibuk nk ajak aku kuar...kuar pi mana aku pon x tau le...padahal..rutin hari2 kalo sampe je umah aku terus bukak tv terus tgk citer soleha @ tv9...yang aqil plaks buang tebiat ke apa duk ajak2 aku suh pakeikan kasut...pastu aku cakap kalo nak kuar aqil pakei kasut sendiriks...hehehe...so dengan semangat yg berkobar2 aqil cuba gaks sarung kan kasut tu...act kasut tu aqil x penah pakei lagiks..sbb masih beso...mmg x berapa nak muat sgt...so layantzzzz je la eh video nie...sungguh2 tul aqil nak sarungkan kasut tu...

video
bagus nyer anak mama nie...semangat tul nak pakei kasut tu....caiyok aqil..caiyok!!!

bila la nak tgk aqil mkn nasik nasik....

cenggini le rupe makanan aqil selama ini...

Umo aqil nak masuk setahun setengah dah....kejap je kan? tapi aqil still xmo makan nasik...bukan aku x penah ajor dia mkn nasi...mmg dia langsung xmo makan...so nak wat camner? smlm aku masih lagik masak kan bubur tuk dia...smlm aku wat yg simple je..sbb menu yg ini mmg fav dia...kalo kasik gerenti abis...nasik+karet+kentang...pastu aku blend kasik sampe ancor...dah ancor btul2 aku letak sket madu..sbb aqil mmg xmo masin2...dia suke manis2...so layan je la kehendak dia...janji dia mkn abisss...

Nak kata anak aku nie pelik...ntah la..x tau la...mungkin ye la kot...sbb sampe skg dia mmg xmo mkn nasik ...mkn makanana org2 beso...mee ke bihun ke smue mmg dia xmo..mmg susah gaks nak bagi aqil nie mkn...dia suke yg lembik2..cam agar2..puding...dadih...ha itu mmg dia suke le...dan aqil nie mmg lain sket..setengah budak kalo kita mkn...dia pon sibuk nak mkan sma sibuk gaks nak raser apa yg kita org beso nie mkn...tp berbeza ngan aqil..dia mmg sibuk gaks..tp dia sibuk2 nak pegang sudu & pinggan je...tapi sibuk nk raser makanan yg kita mkn tu mmg xde la...

Tak tahu la sampe umo brp aqil nak mkn makanan lembik camnie ye...padahal gigi dia dah ada...4 atas...3 bawah....tapi selera mkn masih ikut selera budak umo 6 bulan!!!sbb tu badan pon cekeding je...xpe la..janji aqil sihat...mama tunggu ngan sabo nak tgk aqil btul2 berselera mkn dengan banyak nyer!!!
so layantzzzzzm je la eh...