WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

20 July 2009

aku runduuuuu dia

hwaaaaaa.....pagi tadi aku antar aqil kat taska...aku cium, peluk dia raser nak menitis air mata nie...sedih nya nak tinggalkan dia semiinggu nie....semalam aku x puas main ngan dia sbb dia tido awal le plaks...letih sgt kot sbb seharian kat umah dia asyik main jek...mlm tadi pas aje kitorang makn kat luor dia dah tido sampe ke pagi ...

salu aku xde la berapa sedih sgt nak tinggalkan aqil..tpi kali nie aku raser rinduuuu kan dia plaks...mungkin sbb 2 minggu berturut nie aku x jumpe dia.. pas balik pahang, 1 hari je jumpe dia n packed2 barang trus ke sabah plaks....hwaaaaaaa...mama rindu la kat aqil...
video
bwh nie ada video aqil main mati-mati ngan aku...kalo kat umh kitorangs selalu la eksen pura2 mati kalo dia tembak kitorang...pastu dia tau camner nak kasik kitorang sedar balik..dia geli kan telinga kitorang terus kitorang x leh nak tahan ketawa...hehehehe....bijak gaks aqil nie....

ok lah nnti aqil dok bebaik ngan ayah k...jgn nakal2 tau...mkn byk2 yea cayang walopun aqil x suka makan....nanti mama balik...kita main puas2 k!!!cayang aqil!!!!

so layantzzz je la eh!!!!!