WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

04 September 2009

anak-anak korang main mcm nie tak??

Hari-hari kitorang pening nengok aqil nie tau...nie lah keja dia ari-ari kat umah...sukeeee sgt main susun-susun bantal cenggini pastu pijak-pijak bantal!!!hari-hari ok dia main camnie....cam x boring plaks aku nengok nye...smue benda dia nak susun...kekadang dia susun car-car dia la...susun beber dia la...dia kalo main camnie cam x kenal penat...sampe berpeluh-peluh tau!!!ye lah xde adik duk la layan main benda camnie sengsorang...kekadang sian gaks tgk dia main sorang-sorang camnie...sabar ye aqil..next yr aqil akan dapt kawan baru eks....

oh yea nak citer baru-baru nie aku baru pasan aqil dah mula sebut perkataan ' eks'...contoh ayat dia ..." maa...apa nie eks? "....
" ma...syimpan ashut eks? ( mama simpan kasut eks? )"
....
" ma...nie eks".
...adoiii lawak le plaks mana dia dpt ayat ' eks' tu...tapi comel jek aqil ckp camtu...

video
ok layan le video dia main pijak2 bantal nie...

so layantzzz je la eh!!!!