WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

10 February 2011

Ateq tu dah 30 tau!!!

Yosssshhh!!!! semlam kat opis ada wat party besday kecik-keciklan...sempena geng kitorang iaitu cikceria sambut besday yg ke 30!!!!happy besday dik...ko dah tua dari aku...wahhahahaha..perasannnnnn!!!!

Okes kat opis kitorang nie ladies mmg x ramai...so kitorang celebrate gugurl2 je la..kalo nak ajok yg boboy kang kek x ckup plaks hahahaha..maklum le boboy mkn camno kan???hehehehe eh xde lah act nie mmg nak meraikan ateq yg sentiasa menceriakan hidup kitorang warga opis nie...ni kira penghargaan tuk dia...sbb last yr x sempat nak celebrate bday ateq sbb dia outstation hehehehe....

Nie bukan le 1st time aku tgk ateq menangis...tapi kali ni ateq menangis ngan penuh syahdu...x tau kenapa yg membuatkan dia menangis...adakah kerana terharu dgn party yg kitorang watkan tuk dia ni???heheheheh...x pelah teq...smuga ko happy...kitorang wat smue ni tuk ko rse happy..sbb kitorang cayangggggg kat ko!!!muuuuaaaaahhhhhh!!!!

Adehhh tgk la mak budak nih..kalo posing mmg no.1..kalo boleh nak baring2 dah ats meja tu..bukan apa sbnarnya lapor sbb lmbat toi nak tggu k.neen tu bahagi2 kan cake tu...hahahahah...oh yea tukang amik gambo nie ialah wansteddy...dia mengada2 xmo masuk dlm gambo sekalik...mencik!!!kata x lawo la...muka x cun la...alasan!!!hehehehhe..xpe la...dia tingin nak jadik potograper x bertauliah tu...hiks...

okes tuk cikceria aka ateq...Happy birthday darling!!!smuga apa yg ko impikan akan menjadik kenyataan..yg penting kalo ko kaya jgn lupakan kitorang hehehehehe...


so layantzzzz je la eh!!!!

5 tukang karut:

Wansteddy Tales said...

bila masala aku kata aku tak cun? aku tau aku cun la aku xnk masuk picca sekali! hahahha

gadisBunga™ said...

satu opis dgn ateq rupanya?

hihi..tu nangis terharu ke tu? hihihi~

cikceriacorner said...

hehehhe..thanx akak..lagi aku terharu..mau nangis dibuatnye..heheh

☆ lieya latif ☆ said...

alahai sweetnye yantz......kawan ko siap nanges2 tu...cepat betul die touching yeak......terharu tu kawan2 amik berat pasal die....

selamat hari lahir buat ateq semoga diberkati Allah dan sihat2 selalu....

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

klik2 HB katr sini....kita pindah tapi pengasuh balqis tak tukar sebab pengasuh dia dekat opis kita, rumah yang kitorang nak sewa pun carik area kat opis kita gak...so tak de la jadik masalah tukar pengasuh...