WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

09 February 2011

MOOD tu apa???

Yosssshhhhh!!!! hari nie aku terbabas bangun lewat gara2 kesakitan perut mlm tadi yg membuatkan aku x boleh tido dgn lena nya...ditambahkan kepala tetiba migrain kerana TERdengar masalah n rintihan aby yg aku turut merasa tempiasnya!!!kesian abyku..x pasal2 ada beruk sesat mengamuk kat dia mcm org gila!!!memikirkna masalah tu lah kepala aku tetiba sakit dr mlm tadi sampai skg nih...aaghhhhh duagaan sungguh....

so skg aku rse cam xde MOOD nak buat apa2...x larat pun yea..ikutkan hati xmo je pi keja sbb kui 10 aku bru bangun n smpe opis dlm kui 1130 gitu...tapi sayangnya cuti nak membazir gitu jek...

hari ni aku nmpk peel aqil yg mmg susuah nak bangun tdo tuk mandi pi skul...tetiba kesian kat ayah yg terpaksa melayan kerenah aqil gitu pagi2...ye lah aqil sibuk nangis2 kata mengantuk nak tdo x nak pi skul...mana boleh...ayah nak pi keja lagi..kang lambat ayah anto aqil...aby ckp pagi2 gitulah peel dia...kena marah2 nangis2 baru nak mandi..tu yg kekadng aku tgk gigi aqil x bergosok sbb mandi pagi ala kadar jek...ishhhh!!!

ok la aku rse cam x larat nak meneruskan taipan..kepala dah sakit n berpinar2...nak pi amik NUR ngan masuk kelas mengaji jap...

so layantzzzzz je la eh!!!

4 tukang karut:

cikceriacorner said...

sabau ye kak..

kembalikan mood anda..

ceria selalu..hehhe

☆ lieya latif ☆ said...

sian ko poms....ko nape nie....pembawakan ke wei...teruk gak ko weng2 nie....rehat yeak....ko jgn stress sgt yantz....kang lain plak sakit yg dtg kang....

aqil ni cam mia dulu2 laaa yantz...payah bab bgn pagi2.....aku mmg hangen ngan die dulu ko.....

yantz-yeem said...

ateq : harini x leh nak ceria...ntah la...langsung xde mood hummmh

yantz-yeem said...

lieya: aku peknen kali ni x mabuk...nie sakit kpla sbb pikiorkan maslah yg dtg mengundang huhuhuhuhuu....