WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

10 February 2011

Yangku sayang Hari ini sudah MATI!!!sedihnya....

Yosssshhh!!! pernah x korang mendengar berita pasal KEMATIAN???apa yg korang rse??mestilah sedihkan??x kan la kita nak bergembira kan bila ada dgr sesuatu yang menyediahkan..betul tak???kalo org tu happy bila dgr kematian mungkin dia belum rasa sedar dan insaf kot...

Tapi hari ni aku betul2 sedih + tertekan sebab bila aku tekan-tekan...aku bukak tutup nak hidupkan 'kesayangan ' ku itu dan aku cuba nak menyelamatkan nyawa dia..tetapiiiii hampa..dia tetap kaku tidak bermaya..aku sgt sedih...aku sgt sedih kesayangan ku sudah pergi meninggalkan aku...aku sgt sedih sbb kerana dia..aku x dpt nak bercakap dgn org2 penting yang perlu aku luahkan apa sahaja...


serius bila dia MATI adalah sesuatu yang menyukarkan hidup aku...hidup aku jadi serba tak kena...hidup aku ibarat terumbang ambing tak tentu hujung dan pangkal...aduuuuuhhhh aku mmg x boleh hidup tanpa nya!!!! tolonglah jangan tinggalkan aku!!!hwaaaaaaaaa....!!!!

nak tahu x apa yg MATI dlm hidupku hari ini????betul ke korang nak tau???kalo nak tahu jom menangis sama ngan aku..kalo boleh keluarkan sekali air mata darah korang tu....huhuhuhuhu

yang MATI itu adalah.....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
vv
v
v
v
vv
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v

TEKAN SINI

itulah jawapannya!!!


so layantzzzzzzzzzz je la eh!!!!!

1 tukang karut:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

susah kalo tadak hp..mati kutu :p