WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

08 December 2010

LAWAK ke BODOH???

Yossssshhhh!! nie aku nak story sket...

di satu hari..di dalam surau sedang aku n member wat sesi mengepam...dialog nya begini :)

isha : Kak awal muharram tu kita cuti ke ?

aku : mmm... ye lah kot..awal muharram semua cuti

isha : bukan awal muharram tu selangor je ke yg cuti...KL keja??

aku : oooo....yang itu cuti Maal Hijrah...selangor cuti Kl keja...


di rumah....tgk iklan tv ada papar ayat cam gini " Selamat menyambut Maal hijrah / awal muharram 1432H"...


aku dah tergelak senyum sorang2...korang pikir apa???? siapa yag buduh ni??? hahahaha....


so layantzzzz je la eh!!!!!

4 tukang karut:

mama tisya said...

sbr je la..awl muharam & maal hijrah sama ler:-p yg sgor cuti, kl tk cuti tu israk mikhrah

UmiIzz said...

hahahah, gila lawak..

☆ lieya latif ☆ said...

ha ha ha......ko ni mmg tau.....tegelak2 aku kooo...mesti kawan ko dok teringat2 kate2 ko bile die pun tau awal muharam ngan maal hijrah tu bende yg same heheheeheh

nurARNISYAzukki said...

haha, mksu bengong,.