WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

07 June 2010

sayangnya masa tu gelapppp!!!

Yoshhh!!! actually aku nak citer pasal aqil apa yg berlaku semalam...hihihi...bila ingat2 kan balik kelakorrrr le plaks....tapi sayanggg masa kejadian tu dlm kereta...mlm plaks tu..aku try nak record video tpi hampeh gelapppp x nmpk apa pun...

sebenarnya camnie...mlm tadi aby belikan aqil eskerim yg kon tu...so dlm keta ayah nya pesan kat aqil mkn eskerim elok2..jgn tumpah2...kalo tumpah nnti ayah xmo blikan lagi aqil eskerim..ok la..ayah pon start enjin so kitorang ontheway nak balik umah le...tau je la..byk nau bonggol2 masa nak kuar ke jln besar...aqil yg dok kat belakng tu membebl-bebel la marah ayahnya suh bwk keta elok2 sbb dia riso kan eskerim yg kat tgn nya tu jatuh/tumpah...dialog nya cenggini " eee...ayah nie..bwk le elok2...kang tumpah eskerim nie..ha tumpah kang...tumpah kang.."

membebel je dia marahkan ayah nya..aku plak terkekek gelak dgr....so ayah pon bwk le keta slow2...dgr cakap anak le konon...so dlm 15 min camtu..aku tgk aby dok tergelak sorang2 sambil tgk cermin belakang...aku tanya le apa yg aby gelak2 tu..ghupe2 nya....kat belakng aqil dok tersengguk2 mata pejam sambil mkn eskerim yg dah tggal separuh...mmg lawak plak aku tgk...aku pon cpt2 le amik handset konon nak record aksi tu..tapi bila aku nak record je...gelap le plaks...aby plak nakal dia sergah nya aqil..terkezut beruk la budak tu...x pasal2 kena marah ngan aqil hahahahah...tapi pastu aqil leh sambung plak tersengguk2 nak tido wakakaka..gelihati tgk...

ok lah tu je nak citer...kalo korang x gelak pon aku x kisahhhhh!!!hehehehehe

so layantzzz je la eh!!!!!!

2 tukang karut:

tiefazatie said...

haha..cumil...=)

☆ lieya latif ☆ said...

hahaahahah...aku dpt bygkan, mate ngantok tapi still dok jilat2 sekerim haahahahah....

aku suek part aqil bebel2 kat ayahnye tu....cute!