WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

16 February 2009

jeng...jeng...jeng.....

Oh yea sila tepuk tangan ramai-ramai.....mmmm tuan pengerusi harus la bervangga sbb ahli persatuan contest berjaya gaks dpat hadiah kemenangan!!! bagi org yg dah salu menang maybe x rasa teruja sgt kalo dpt hadiah cenggini...tapi bagi aku yang jarang-jarang menang nie...dapat pinggan mangkuk nie dah kira bertuah sesangat lah!!!!hehehehehe....

Aku dapat no.3 untuk contest signature kretip mcvities....ala mcvities yang biskut tu...hiks....dapat le tea set vantage nie...siap cop mcvities lagiks tu....vantage nie sesuai tuk org-org kayo je pakai...cam aku nie mana la nak mampu bli...setakat mug je dah harga nak 100!!! alhamdulillah rezeki raya tahun nie leh la bergaya ngan jamu org pakai tea set nie....

Kalo tgk dlm katalog dan tanya uncle tu set aku nie bernilai bih kurang rm800...wah mmg x mampu le aku nak mmbli...kalo org ajak main kutu pon aku x mo....tapi dpat free aku amik la...siap dapat jadi percuma ahli n katalog...so sesapa nak bli vantage meh dtg cari aku...hahahahahaah

so layantzzzz je la eh!!!!!

10 tukang karut:

aku said...

pon aku x nampak image jugak

tp aku tau le
ko sembang pasal vantage

mahai natang tuh!

aku pon ade satu set
hi-tea set
tp org kasi jugak

ntah bape rege nye
nak beli harus le pikir 4blas kali kan


skang dok berdebu dlm kotak nuuuuu

cikceriacorner said...

kak yantz...tahniah...tahniah..tahniah..aku berbangga ngan ko..bestnye...hehehe..kite kene tingkatkan lg semangat lg utk msuk contest..bestnye..tahniah kak..
hehehheh...sukanya aku kat ko...ehhehh

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

Wah bertuahnyer mama Aqil ni.....kebanyakan contest yang yantz masuk semuanya dapat bolot hadiah...nanti kalo ada ape contest inform kite ek...tahniah....

yong ibu chem said...

wah..hang rajin masyuk mcm2 contest kan. tapi best lah sbb menang. hang mmg manyak ong lah.hehehehehehe

wanie said...

wah best nye..menang contest..tahniah..

hadiah best lak tu

Miss Moon said...

berkat usaha nko yantz ....ini la hasil nya . Kagums la ngan yantz yg mmg rajin masuk competition cam nih

congrats yantz

nak pegi umah yants la minum petang ...tetiba ...vley ?

Ciklinn said...

yants ko ni mmg selalu ada luck lah..... mesti menang tau..jelesss aku...tahniah ha..

huaaaaaaaaaaa ko dapat vantage idaman ku itu... huhuhhuuhuhuu

mrs khairul said...

wah tahniah yan dpt pezen mahal tuh.meriahlah raya taun ni.jaga elok2..jgn kasi aqil wat main..hahahahha..agak2 kalo aqil pecahkan apa PERASAAN ko?hehehehhe...

♥ i'me ♥ said...

wah yantz.. besntya...dpt free tu.... bukan senang nak menang.. akak suka gak masuk contest bab2 signature ni tapi tak pernah menang la.. hukhuk... cantik arrrrrrrrrrrrr cet tu....

Erna said...

wah dapat set vantage lagik....lawanya...jelesnya hehehe