WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

16 February 2009

cuba teka?

Ok dah tgk gambo nie pon korang dah tau nie kedai vantage kan? mmmmm apa yang kitorang wat kat sini?mmmm nak tahu ke?

Tgk....ada kotak....mmm dlm kotak tu dah sah-sah le ada barangan vantage kan? apa ke hal nyer plak la aku nie tetiba masuk dlm kedai nie kan?teka lah.....hiks....

Aqil pon x dpt teka...hahahahahaa.....kusyuk tau dia tgk uncle nie duk masuk kan pinggan mangkuk dlm kotak tu....ok dah puas ati kita balik umah la........:)


so layantzzzzz je la eh!!!!

2 tukang karut:

aimi @ kamalina said...

wah beli pinggan mangkuk ker??? bgla tgk sikit... tak nampak laaa..

farah amoi said...

wei

sori xleh komen lelebih
sbb x nampak sgala image yg d paparkan

harap maaf


once everithing back to normal
aku kutuk balik yea