WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

16 February 2009

kursus team building @ penang

Minggu lepas aku pi kursus team building kat MPC@ penang....kursus yang cenggini memg le aku suka sagt!!!adventure la sket..boring ah kalo kursus yang asyik duk dgr org bercakap jek...wat aku boring dan cepat mengantuk...

tapi kursus yang mencabar ala-ala cam peserta PLKN nie mmg aku suka la...tapi aku amat beruntung sbb badan aku nie kecik, so dlm kursus nie kalo org nak mengangkat aku mmg senang je sbb ringan...hiks...

smue benda aku wat n naik....sampe kena panjat tembok , merangkak dlm lumpur, terjun air kolam dan byk lagiks la....tapi yang paling best aku dah terer menari poco-poco!!!!pagi-pagi kitorang smue kena wat senaman menari poco-poco....adeiii memang kelakar la...sampe penat kitorang tau!!!!

so yang ini adalah ahli kumpulan aku...kitorang nama kan grup; BARA....konon mula-mula letak nama grup nie semangat tgh membara...tu pasal letak nama tu....bersemangat sungguh kitorang nie tau!!!hehehehehe....

so mmg best la kursus kali nie...walopun kejap je...cam x puas le plaks....mmmm kalo ada 10 kursus camnie mmg aku akan pi la...best!!!!

so layantzzz je la eh!!!!!

1 tukang karut:

Diarihatiku1976 said...

mcm seronok je kursus tu....