WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

07 January 2009

~sunyi lah hidupku selepas ini....

Wah aku dah terasa nak sedih plaks nie...Sebab Cik atin akan meninggalkan aku dalm tempoh setahun nie..sbb dia nak pi duk kelantan sbb dia dapt KPLI kat sana...huhuhhuhu cedih la....pasnie x leh la nak berhuha...huha...lagiks...pasti aku akan merinduimu atin!!!!

Masa nie aku baru balik dr klang...so ondway tu singgah jap pi opis cik atin tolong dia agkat barg2 sbb dia benti kat tmpt keja dia yg lama nie...sian plaks aku tgk atin nie...byk tul cobaan dan dugaan dia masa nak benti keja nie..sampe bos dia leh ckp x berkat kalo dia pi belajo kat KPLI tu...apa punyer manusia la nak doakan sampe camtu sekali...Bagi aku nie dah rezeki dia...berkat kebaikan dia selama ini...sbb tu dia terpilih masuk KPLI....xpe la tin...ko kena kuat n tabah n semangat ok!!!cayang ko selalu....

so layantzzz je la eh !!!!!!!

6 tukang karut:

aimi @ kamalina said...

yan.... laju je hapdet blog... hehehehe....sian kat awak..pasni takde geng nak huhahuha..takpe... nanti dpt geng baru lak..

ILA said...

isk...isk...teruknyer bos sampai doakan camgitu... Bos tu sape?..dia ke yg bg rezeki kat org!! huh sungguh x baik tau!!

wansteddy said...

boz dia xde len la tu... dulu mntk kpli xlepas tu psl dia dengki.. muahahahaha.... gelakkan boz dia puas2... muahahahahaaa.... muahahahaaa

KV said...

teruk nya bos dia!!

~~ciklinn~~ said...

huhuhuhuhuhuhu..takper... pehni kau huauhuhuuahuhauhauhuah dgn aku lak yer....

adoii bos camtu pun ada ka? cehh..kasi pancung jer kepara.... hahahha

ez said...

emm..xbaik dengki kat org..teruk btul bos dia..xpelakan..sabo aje..ala kak nanti ko bleh bg warkah ke n ape2 la utk berhbungan ngan atin..jgn sesedey ok..xpe kitaorg ada.heheh