WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

07 January 2009

~citer bulan 2 dan bulan 7

Ini adalah sekadar cerita....tidak ada kena mengena ngan sesapa yg hidup atau pun yang mati....
minggu lepas aku bersembang ngan sahabat aku nie...dlm fon...dia adalah lelaki dan dia merupakan kawan yg hampir 5 tahun aku kenal...act bila aku berborak ngan dia, mmg byk persamaan antara aku n dia...tetiba terkeluar perbincangan pasal citer bulan 2 dan bulan 7 ni...

OK bulan 2 ialah mengenai org yag lahir pada bulan 2 la...bulan 7 adalah org yang lahir pada bulan 7...secara kebetulan nyer aku n kawan aku nie lahir bulan 7...beza 2 hari jek...dan pasangan kami masing-masing lahir pada bulan 2...

kesimpulan dari perborakan kami yang hampir 1 jam itu ialah.....
orang yang lahir bulan 2:-
1) Agak sensitif dan emosional...
2) Caring
3) Kuat merajuk
4) Kurang memahami kehendak pasangan.
5) Manja
6) Inginkan perhatian dan belaian yang lebih
7) Kurang berdikari
8) tidak menepati masa
9) kurang perancangan
10) Suka membazir

manakala oarang yang lahir bulan 7 plaks:-
1) Agak keras kepala
2) Tidak mengikut perasaan....
3) Banyak berfikir
4) Menepati masa
5) Berdikari
6) Selalu menjaga hati dan perasaan org lain, sedangkan orang lain tak pernah nak pikir perasaan kita
7) Pandai merancang
8) berjimat cermat
9) Mempunyai vision dan misi dalam hidup..
10) Kurang penyayang

so apa pandangan korang plaks? Bukan la aku nak rasa hebat pada diri aku ke apa...tapi itulah hakikat hidup aku...aku sedar selepas dari perbincangan kami haritu...aku sedar yang aku byk kekurangan...so aku raser aku perlu betulkan kekurangan yg ada pada diri aku supaya aku lebih alert pada pasangan.ok itu aje nak cerita...hehehehe

so layantzzz je la eh!!!!!

4 tukang karut:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

YANTZ JANGAN LUPE JAWAB TAG TAHUN BARU....

♥ i'me ♥ said...

hmmm..tak pasti lak.. ni korang baased on apa??? tapi kalau tgk pada yg list dr. fadzillah kamsah beri, yg tu mmg byk yg kena dgn akak & org2 disekitar yg berkaitan... :D

Wansteddy Tales said...

boley xboley percaya sngt la menda2 cenggini. xsumer tepat.. kalau tepat pn sipi2 jek.. wkakaka....

yg pasti aku tau org disember cm aku....sensitip..ngahahahaaa...

cikceriacorner said...

heheheh...aku bln 2 adale kene sikit..ehehhe