WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

17 May 2012

Askar-askar ku

 Yosssshhhhh! Al-kisahnya ini adalah gambo2 fresh yg aku amik semalam...al maklum le aku balik dari outstesen ke Johor aitu anak2 aku dah rompak aku nak kan menda alah ni...konon nak main perang2....si dini bam-bam ni pun nak gakssss....x boleh la abang ada dia pun nak jugek main senapang nie...ha amik ko ayah nya beli 2 set terus...

 So malam tu bermula lah agenda tembak menembak di rumah...siap bunyik2 bagai....x pe lah budak2 kan layan kan je la...tgh mak n pak nya mood baik, mintak apa gerenti kasi...cuba kalo mak pak tgh emo semacam jgn harap le nak layan permintaan giler n merapu korang nih...hehehhee...

 Dan....baju askar ni aku baru beli smlm gaks kat rakan opis isha yg sebenarnya meja dia dok sebelah ngan meja aku je...gara2 dia telah membukak satu kotak hasil jualan nya yg x habis2 dari tahun lepas, maka dgn baik budi nya aku pun merembat le pyjamas ni 2 helai...sib baik ada size kalo x kempunan nak tgk budak2 ni pakai baju askar...

 Memikirkan kat umh budak2 ni dah ada set senapang ngan topi askar ni maka aku bli gaks le pyjamas nie...mmg balik2 je smlm terus suh budak2 ni tukor baju...amboi bukan main suka lah aqil n dini dpt baju meching ngan menan diorg kan....

 Haaaa...apa lagiks...mula lah adegan aku suh posing dulu...kalo ikutkan diorg ni mmg dah gaya nak jadik askar wataniah dah...si dini yg gempal ni dah x reti dok diam dok baring2 siap bunyik "tRRRRRRR" menembak abg aqil...abg aqil apa lagiks..siap panjat2 le konon tgh tembak menembak....sib baik x hancus umah!!!



 Amacam ada gaya tak???? eeeee geram tau budak gemoks ni!!!!! eksen nya ko ye dini!!! dapat senapang lupa segala2nya...


 Sambil2 diorg berkejaran menembak adik pun nak join sama...sian mana boleh adik tgk je kan...nak gaks tumpang main...x aci lah abg n kakak aje...

 Seee...dini bagi pinjam kat adik topi n senapang...abg aqil jgn harap le nak bagi..mmg kodukut!!! dini siap ajar aqeef lagiks camno nak pegang senapang heheheheh!!!


 Tunggu le adik dah besor nnti leh join main ngan abg n kakak ye...nak join skrg x leh sbb nnti asyik kena buli je...sian adik....nnti mama belikan menan yang best2 tuk adik....


Okes lah akhirnya adik pun wat hal sendrik ngan topi di atas kepala...lawak pulak gayanya camnie...merangkak x hengat lajunya adik nih...pantang letak bwh dah laju dia ke sana sini...hehehhehe .


so layantzzzzz je la eh!!!!

3 tukang karut:

wanie said...

seronoknye main askar2 ye..siap ade baju askar lagi..

ZSqueenbee said...

hahaha chomell sis...skali adeknye jdi mgsa jugak..kne jdi askar...haha

Anonymous said...

cepatnya masa berlalu! dah besar dah ur kids!

comel hokay!