WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

23 May 2012

susah hati lor....

Yosssshhhhh!!!! hari ni nak pi keja hati berbelah bahagi...mne taknya mlm tadi x cukup tido..tido2 ayam je..( eh hari2 mmg cam tu kan? ) hahahaha...tapi mlm tadi sbb anak dara ku yg montel tu tetiba menangis...tetiba merajuk2 ngan ayahnya...x paham n x tau punca sbb apa...ayah pun bingung...sbb sepanjang mlm mmg ayah peluk mek montel tu...nak kata mengigau ntah la...dlm merajuk2 dia menangis marahkan ayahnya tetiba badan panas....ayah dah bengang jap sbb dah peluk, dah pujuk, dah bagi siku ( dini mmg habit dia peluk ayah pegang siku kuat2)..semua cam x kena...ayah plak mb dah letih sbb anak dara wat peel tetiba...

lama gaks le dini menangis x tau kenapa...so aku pun mandikan basah satu badan ngan air...kui 3-4 camtu la...ok dia tido di pangkuan ayah..ngan mama x mo ye...tetap ngan ayah...x sampai sejam pun dia tido aku check balik badan panas ke tak...mmm mmg panas...temp plaks dah rosak...so basahkan towel bagi dia sejuk balik....

mmg x lena dibuatnya...pagi tadi dah siap2 nak pi kja aby suh aku cuti...katanya badan dini panas...alahai rse serba salah le sgt...sbbada keja yg aku kena uruskan..x best la plaks kalo nak cuti kan..so aku pi gaks keja ngan pesanan berbakul2 kat pengasuh kalo dini demam cepat2 kol aku...sbb ubat mmg xde :(..maklum le mek tu dah lama x demam...

Harap2 dini ok lah...dah reda lah demam dia...susah hati nak wat keja pun x menentu...

so layantzzzz je la eh!!!

1 tukang karut:

Rai said...

risau kan bila anak2 demam..anak anak aku jenis kalau demam temp terus naik sampai 39.so memang tak boleh nak tido la jawabnya..