WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

05 August 2011

blog hilang telah ditemui kembali...syukur


Yosssshhhh!!!alhamdulillah....akhirnya blog aku dpt dibuka n kembali pada aku balik....siyes wehhhh dari smlm mcm org giler dah aku dok pikior camner blog aku leh 'hilang'!!! tensen jgn cakap la..sedih laaaaaaaagi lah!!!!hu3x byk memori tercatit dlm blog nie...smuenya ada kat dlm blog...alhamdulillah amy aka mama tisya tetiba msg kat fb tye knpa blog x leh bukak...pastu dia bg aku link MZ dan NANA...aku dah bukak link MZ tapi x paham camno nak buat...akhirnya pi blog NANA baru paham n ikut satu persatu arahan yg diberi....alhamdulillah blog aku leh beroperasi cam biasa....syukran...syukran...

okes ni aku copy paste je kat blog NANA kalo korang punyer blog pun terjadik mcm aku...mmg gelabah beyuk tau....

step 1st : login..pastu korang mmg  xleh nak login kan? kat bwh tmpt korang failed login tu ada 'veify gmail acc' klik kat situ...

1. verify gmail account..aku lupe nak buat printscreen 1st page tu...korang just masukkan negara malaysia & h/p number saje....

2.tak sampai 10 second korang akan dapat google verification code yang dihantar ke handphone number korang

3. masukkan code yang telah dihantar ke henpon korang tu dalam column enter your code, then click verify4. masukkan pasword gmail & verify
dan...alhamdulillah blog korang akn terjumpa balik....lega nya rse....so thanks pada nana wat entry gini...mmg sgt2 membantu...dan aku wat entry gini C&P jek...sbb aku x sempat nak printscreen satu per satu sbb terlalu xcited sgt...

x lupe jugaks pada wansteddy dan juga Viruspadu yg turut sama berusaha penuh gigih gaks bantu aku nak selesaikan masalah ni...jasamu dikenang!!!!

so layantzzz je la eh!!!!

5 tukang karut:

mama tisya said...

nasibaik ada member blog yg wt tutorial kn..sharing is caring

Wansteddy Tales said...

aku dah kata... tulah! cakap hadek tak mo dengar.. hahahah... ok la, xpayah cretae new akaun. yg pntg segala info selamat n akaun nuffnang stabil, ewah2 :)

mummy_ayu said...

tu la..terkejut jugak bukak tapi tak leh..bila baca kat blog wansteady..ooo..baru tau...

eynda said...

Owhhh lepas ni kalau kena boleh refer sini...

nabilah_2908 said...

Salam...(^_^)

sy memang mencari tutor tntg ini...ramai juga blogger yg kena macam ni..thnks sudi share..

minta izin yer...sy nak share kan link entri ni pada rakan blooger yg hadapi masalah macam ni.. :)