WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

13 June 2011

gaya mek dini berkaftan

 Yossssshhhhh!!!!! comeiii x baju yg dini pakai ni???tomeiiii kan???aku shukerrrrrr....trimas pada anty wan yang hadiahkan dini baju nie....ngam2 sungguh kena ngan badan dia yg gempal tu...

 Actually mase otstesen kat kelantan tu mmg aku cari baju kaftan nie tuk dini...tapi xde kaler yang aku berkenan...kebanyakan nya kaler cam kusam2 n x seceria cam kaler ni...kalo ada pun xde size le plaks....rezeki dini mek damia x muat anty bg kat dini....wahhhh shuker toi budak kecit nie bila aku sarungkan baju nie kat dia....dok la sengeh2 bajet cam anak dara...hihihi

 owhhhh...cam biasa mek dini skg dah pandai bergaya okes...lepas je mandi siap2 kan dia...dia akn cari sikat n sikat sendrik rambut dia....penuh khusyuk plaks tu....tapi serabai gaks....dah elok2 aku ikat dia sibuk nak bukak....eeeeeee.....

okes lah....yg penting dini n mama suke baju nie..ayah siap suh beli byk2 kalo pi kelantan lagi hehehehe....


so layantzzzzzz je la eh!!!!

0 tukang karut: