WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

08 June 2011

c'nue citer kelantan:lepaking kat pantai

 
Yosssshhhh wah gambo2 n citer edisi kelantan x habis2 lagi nih...byk ghupernya nak citer nak masuk gaks dlm blog....kalo x masuk rse x besh le plaks kan???at lis ada reason la blog nie x berlapuk heheehehe...okes nie hari ntah ke bpe aku pun dah x ingat...tapi yg nyatanya petang pas aktiviti pameran habishhhh bos kitorang bwk kitorang pi bersantai kat pantai apa nama nie eks? ala kat tumpat tu...pantai puteri telaga tujuh ke apa?alahai aku mals nak search nama pantai nie..wansteddy plis remind balik check nama pantai yg kita melepak ni eks....

Bila sesekali melepak kat pantai cenggini leh hilang tension jap kan?pe tah lagiks layan aksi gile2 geng2 opis nie...mcm2 peel...hehehehe termasuk le aku wakakakaka....mse nie lah nak kuarkan apa yg patut pun...mana taknya lama tu tinggalkan laki n anak....so bile tgk air laut hilang sket perasaan windu tu...


Nie adalah rakan opis yg dok sebelah je ngan meja aku..namanya abe G...kat opis kaki gaduh ngan aku...bila otstesen pun nak gaduh2 gaks...ala kitorang mmg cenggini gaduh2 nie dah cam tabiat..sehari x gaduh n perang mulut x meriah rsenya hehehehe...

 wahhhh wansteddy pun nak posing ala2 model gitus...xpe kita layan kan jek aksi mental dia nih...kui3x....yo lah baru tahun nie dia dpt kuar pameran...pastu dpt kuar plaks ngan team yg kuat posing n kuat makan...so redha je la yea..



Bos kitorang ni dah x larat nak menikmati keindahan laut kot..sampe2 je terus landing dok atas pasir nie...siap aniaya abg suhaidi lagiks nak wat unggun api...hehehehe...nama je bos okeh...tapi otak pun giler2 gaks..x heran anak buah wat apa pun dia ok je maintain jek dibuli kui3x....camnie lah bos yg best...sporting...boleh masyukkkkkk...kalo siyes sgt kitorang pun x best nak burau2....toi tak???tgk tu si faza gaya dah cam gengster dah hehehehe lawak toi aku tgk gmbo ni...

 Ni isteri bosss pun relakan je lah diri dibuli...dah biasa..dah paham anak2 buahnya smue mental2 belako....



 okes pas je dah bersonok gumbira melayan angin pantai....bos bwk pi menyantap lagiks...kat area tunpat gaks kitorang mkn...makan BESAR k!!!! nie lah kedai mkn tu...siyes ayam kampung gorengnya sedap ya amat!!!ada itik masak gulai lemak...pastu ada telo itik gaks...Ya Allah siyes marveles telo itik tu....


Orang lain dah habis makan..aku still lagiks mengunyah...ye lah sayangkan big boss order byk...aku sayangkan membazir...baik ku ratah kan je mana yg x habis tu....


Okes perut dah kenyang kitorang balik bilik jap...sebab mlm tu ada agenda lagiks.....nak tahu apa???pasnie aku updet k!!!!


so layantzzzzz je la eh!!!!

0 tukang karut: