WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

10 May 2011

jgn marah-marah

Yosssshhhhh!!! salu gaks aku dgr org kata pompuan mengandung nie ada gaks yg emosi nya tak stabil...ada yg mcm2 ragam...ye lah pembawakan budak le katakan...tapi ye ke???betul ke??? maybe lah kot...

Tapi aku mse ngandung skg nie kuat marah tau..kuat bengang pun ye...pastu kuat sentap!!!hahahaha...ntah la..x tau le knpa..bukan sengaja dibuat..tapi aku cuba gaks control rse nak marah tu..xde lah kalo aku marah..satu donia aku nak bg tau yg aku tgh marah...so jgn dekati aku....aku marah n geram ke diam2 jek...baik diam dari meletops...lama2 perasaan marah tu akn pergi begitu sahaja....

Tapi kat umh mmg aku  xleh nak control la marah aku ni...ye lah bila time aku nak ngajor si aqil nie..mcm2 peel dia buat yg menggugat kesabaran aku ni...dah control jgn marah...jgn marah..tapi budak nie jenis kena pegang rotan + kena marah2 dulu baru nak pegang pensel...kalo nak harapkan dia sendirik yg menyerah diri nak siapkan homewrok jgn harap le...cian baby dlm perut nie...hari2 dgr mama nya marahkan abg aqil...sabau...sabau....dah sabau...dah belai..dah cium dah berlemah lembut still x jln...so??? apa langkah terakhir?terpaksa lah jadik singa jadian kejap...eeeee...aku cukup x suka....bila aku marah2 aku jadi mengah..nak bernapas pun susah....

sama lah ngan si tembam dini nie...tenaga dia skg dah kuat...geram jek aku...pantang aku pi dapo..dah hadang ngan kusi yg berat gaks le..dia boleh tarik kusi tu nak masuk ke dapo....pastu kalo aku masuk toilet..dia pun tetiba masuk sama...eeeee....kalo masuk je takpe lagiks...ni siap kalo aku tgh wat apa2 kat dlm toilet tu...dia pun sibuk sama sampe basah2 baju...eeeee....sabau je la..tu pun wat aku hangin sbb aku x larat nak angkut si dini nie...dah angkut letak luor dia masuk balik...sampai tercabut2 sliding toilet tu direntapnya!!!

skg aku cuba cool...tapi x leh gaks nak cool...mb ketahanan tahap kesabaran dah pudar...selawat byk2 satu terapi yg mujarab wat mse ni...hehehhee...


so layantzzzzz je la eh!!!!

3 tukang karut:

Wansteddy Tales said...

aku masa mengandung sngt cool rilex dan happy je. lepas bersalin mai balik sikap baran tu hahhahaha

Nia said...

iee,..masa saya pregnant dulu pun mcm gitu le. asyik temper je, lps tu bila si Diha lahir, terjangkit jgk emosi tu..huhu..

lieyalatif said...

aku plak mase mengandung mmg tepekik je kat umah....ye la ko....kakak2 dayyan ni kat umah kalo tak sepah tak sah.....dayyan ni pun bile dah keluar dah lali suasane bsing...dah biase dari dlm perut wakakaakaka

aku tak sabar nak tgu ko beranak nie...seksa aku dah lepas....seksa meneran katenyeeee kekekeekekek

jage diri yantz...jgn tensi2....