WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

19 May 2011

aku dalam Pa &ma

 Yosssshhhhh!!! tadi singgah jap KOOP pas bekpes nak tgk Pa&ma baru dah kuar ke belum....tgk2 dah kuar dahhhhhh...so telek2 cam biasa nak tgk apa yg menarik n tertarik tuk bulan ni....tetiba tersembul kuar citer majlis penyampaian hadiah E2L yang aku menangi aitu..

 Citer pasal majlis tu dah kuar dlm pa & ma bulan nie...heheheh sonot le plaks bile muka kuar majalah....walopun tecit je gambo nya...janji gambo aku...leh la wat kenangan....aitu pa & ma kol suh wat testimoni pasal hadiah tu...act aku pun lom main smue set tu...sbb nak bg aqil main ngan dini berdua je mmg x best la...kena main ramai2 baru best....

see...nama aku yg 1st hehehehe... pe2 pun hadiah tu mmg bernilai kan...ingt nak masuk lagi contest E2L yg baru nih...tapi cam xde idea plaks nak wat camno...hehehe tak pe la next time le aku join lagiks....

so kalo korang nk tgk muka aku..pi le bli majalh nie cpt2 yea....


so layantzzzzz je la eh!!!!!

0 tukang karut: