WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

18 April 2011

dini oh dini

 Yosssshhhhhh!!!tika aku mengupdet entry nie jiwa aku tgh kusut...mcm2 masalh tgh melanda kepala n pikiran aku nie...bengang + tensen pun ada gaks...rse2 cam x leh nak c'nue wat keja opis..maka....bila tension kepla pasti teringat kat budak gumuks sorang nih...maka terupdet le  pasal anak dara yang montel ini....

 Sekarang nie mmg aku rindukan sgt kat dini...asyik la tingat kat dia...apatah lagi skg nie dia lah permaisuri lawak kat umh ni...apa jua yg dia buat pasti menghiburkan..kalo tgh mennagis dek buli di abang aqil pun aku leh gelaks...sbb???cara nangis dia tu kelakor le sesangat hahahaha...

 kitorang kan tgh nak mengajor dini kenal anggota badan dia...so far yg dini tau hidung n pipi....so salunya kitorang akn nyanyikan lagu tuk dia cenggini...' mana hidung...mana hidung...ini hidung..ini hidung..hidung saya cantik..hidung saya comal..ding dong ding...ding dong ding....' so bila nyanyikan lagu tu dia akn tunjuk le hidung sambil goyang2 kan kepala cam tu lah seterusnya bila nyanyikan pipi plaks..dia akn tunjukkan pipi dia sambil tersengeh2...

 skg nie kalo kita tanye " siapa nur ardini qalesya...??" dii akan angkat kedua2 tgn nya ke atas n cakap " yaaakkkkkk..." pastu kita cakap la yey!!!!bijak nya...dia pun tepuk2 la tgn...comellllll sgt!!!!mana le x geram kan??/sbb dini dah boleh berkomukasi ngan kita...saat2 yang indah kan????best jek kalo nak melayan...

 Skg nie aku tingin nak pakaikan dini topi yg cam gugurl tu...tapi mmg x sempat jek nak mmbeli nya...pastu x tau plaks nak mencari katne...kalo ada pun x menarik nafsu aku le plaks...so topi abg aqil le yg jadik mangsa...cute gaks kan?cam ala2 boboy!!!tapi dini nie tak cam abg aqil...kalo letak cap kat ats kepala laju je dia nak cabutkan..tapi kalo letak hairband ok plaks....mb dia rimas kot...

 skg nafsu mkn dini adalah biasa jek..kalo nak bg makn jgn le sulam kan dia ngan air...gerenti dia sibuk nak minum air jek xmo makan...so??caranya suapkan aje dia makanan tanpa bg air...dah rse2 cam dia nak tercekik baru bg dia minum...kalo x dia sibuk nak teguk air je le plaks....

 Oh yea...dini kan kalo tido mesti nak pegang tangan aku...suka toi dia mengeesel2 tgn omaknya....kekadang sampai aku dah lenguh nak tggu dia betul2 tido baru leh lepaskan tgn dar pautan dia...ye lah budak tgh nak bermanja kan??yg lawaknya kalo aku suh pegang tgn abg aqil dia xmo plaks...sedangkan abg aqil  dah volunteer nak bg tgn dia tuk dini pegang...mmmm mb tgn abg aqil tu kurus kot...sbb tu dini x merasa nikmat nak gesel2 kan tgn dia hahahhaha....

ok lah tu je nak citer pasai budak tombam sorang nih....penuh ngan muka dia jek yea...pe boleh buat omaknya tgh keboringan dan tgh kebengangan ngan satu hal..so terpaksa lah updet citer pasai anak dara ni kan....


so layantzzzzz je la eh!!!!

1 tukang karut:

ZSqueenbee said...

salam perkenalan..comellnyee baby..geram je tgk baby gurl ni..sudi² memfollow blog sye ye