WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

08 March 2011

WINNER Make Up Ur Entry Contest!

Yossshhh result contest Make Up your Entry anjuran wansteddy dah kuar result nya..aku adalah salah seorang sponsor hadiah kepada pemenang yang berkenaan...Tahniah pada smue yg menang k!!! okes siapa yg telah memenangi hadiah FREE photoshoot selama sejam bersama aku silalah emel kan butiran anda di asoi80@yahoo.com...nnti akan aku usulkan voucer kemenangan..apa2 pun kerana aku kebizian sungguh hari ini...aku copy paste jek entry yg telah wan buat...hehehehe...TAHNIAH!!!!!
 
Entry ini adalah penutup berkenaan Make Up Ur Entry Contest. Keputusan dibuat berdasarkan faktor kreatif. Markah kreatif berdasarkan hasil persembahan unik, daya usaha, karangan yang baik dan menepati semua syarat yang disenaraikan. 

Wan telah dapatkan tiga pandangan dari juri umum. Rata-ratanya bukan blogger. Tidak mengenali setiap penulis entry contest ini, kerana Wan dah siap cetak dan kepilkan mengikut karangan masing-masing tanpa nama tiap peserta. Kami telah mencapai kata sepakat, dan keputusan adalah muktamad.

 Jemput klik link berikut untuk baca karangan pemenang :D

 
Hadiah Utama:
Sessi pengambaran percuma selama 1jam bersama Yantz-Yeem
Pop Up Illustrated book
Kotak barang kemas kaler PINK
 
Pemenangnya:
Nia 

 
  4 hadiah saguhati:
Pop Up Illustrated book  
Kotak barang kemas kaler PINK
 
Pemenangnya:
 
  
Hadiah penghargaan:
Kotak barang kemas kaler PINK
 
Pemenangnya:
 
Tahniah kepada semua pemenang!
 
Wan akan blogwalking setiap blog pemenang. Maklumkan melalui blog dan email. Harap-harap dapatlah maklumbalas dari pada pemenang segera yeh. Para pemenang dikehendaki email pada Wan maklumat penting. Alamat surat menyurat: dalam Malaysia sahaja :) dan nombor untuk dihubungi. Sila email pada Wan di sini: washifalo@yahoo.com. Trimas!
 
Semua peserta dah lakukan yang terbaik. Dan Wan sangat-sangat terhibur membaca tiap karangan. Jujurnya Wan khatam 3 kali tiap entry. Dan Wan hargai karangan yang direka khas untuk contest ini. Pada yang tidak berjaya, jangan sedih dan kecewa. Cuba lagi di lain contest anjuran Wan yeh. Mana tahu pertama kali mencuba boleh dapatkan tips karangan yang lebih superb lagi akan datang. Teruskan semangat sertai semua jenis contest! 

2 tukang karut:

Wansteddy Tales said...

tahniah para pemenang!

Zuwairi Aiman said...

Fuyooo comel nye kerusi.. duduk patah ni hehee