WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

08 March 2011

abgku kahwin lagi....

Yosssshhh!!! sabtu aitu aku n serombongan mak kiah dari KL ke Kuala Kangsar pi meraikan abg no.3 aku kahwin....act kitorang dah gerak jumaat mlm...n singgah tido kat umh abg aku kat bt gajah...pagi2 buta bangun siap2, bekpes n terus vrooom ke KK....

Alhamdulillah majlis berlangsung ngan jaya n  smooth nya...syukran!!!biasalah kaum kerabat kitorang nie ramai...so agak riuh rendah jap kat sekitar masjid tu...ngan budak2 berlari la..menangis la...biasalah kan...

 

Okes ini adalah perkahwinan abg aku yg ke-3 kali...pecah rekod la...dah jodoh x panjang nak wat camno kan??harap2 jodohnya kali ini kekal hingga ke kahir hayat diorg..n bertambah2 le cucu mak aku lepas nih...kui3x!!!

Lepas jek majlis kat umh pompuan...kitorang pi umh kezen aku bertunang plaks..tapi xde lah gmbo sbb malas nya nak amik...kitorang sampai pun majlis dah habis...tu pun sempat le menjamah sesuap dua...tahniah utk sepupu ku Firdaus yang akhirnya bertemu gaks jejaka idaman hati setelah berhempas pulas mencari kui3x...smuga korang kekal hingga ke jinjang pelamin yea...


 

okes lah xmo citer panjang2...layan je la gambo mano yg ado...ramai yg ckp aku ni cam x peknen je yea...act perut dah nampak le gaks...cuma aku terasa cam bdn aku x naik sgt...ke aku yg perasan slim?wakakakaka...xde lah yg aku pasan peknen kali ni aku cergas sgt!!!cam xde la rse letih ke apa...sbb mabuk mmg xde la...syukran!!!cuma berat x naik2...last week timbang 44kg!!!mmg aku terasa gaks terhuyung hayang sbb rse bdn cam ringan je...

ok lah act aku xde mood nak berblog...jadilah sekadar updet blog heheheh...agak lama blog nie sepi yea...padahal baru beberapa hari...


so layantzzzzz je la eh!!!!

3 tukang karut:

☆ lieya latif ☆ said...

dini comey!!!!!!!!!!!!!!!!!

poms perut ko dah nampak muncit hihihihi....tapi muke maintain kurus lagi...pandai ko kawal yeak kali ni....heheheheheh.....

semoga abg ko dan pasangannye kekal bahagia selame2nye.....same2 kite doakan.....

**CD tu aku jadi tau...tapi tu laaa aku tak pilih lagi...ape2 hal aku infom ko yeak poms..

attyfir said...

selamat pengantin baru utk pengantin.

kadang2 kita hanya mampu merancangkan tp tuhan yg menentukan segalanya termasuklah jodoh kita.

Wansteddy Tales said...

seperti biasa, bergambar kepala mesti nak terteleng punya! hahahhaa