WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

28 December 2010

watpe ke hotel golden horses palace???

Yosssshhhhh!!!! kali nie aku terjebak sudah mereply sms dari uncle celcom yg bertubi2 bedecettttt masuk dlm phone aku...rimas taw!!!!ingtkan spe lah yg anto message...ghupe2 nya uncle celcom yg anto..offer itu lah...offer ini lah...so kali nie aku saja2 reply msg yg dia anto kononnya dpt free penginapan kat hotel yg bertaraf vvip nie ...act dah byk kali aku terima sms sebegini ghupe...tapi x layan pun...ni gara2 aku tengok entry si anje..mama balqis la...ye lah kan anje pun penah dpt offer cenggini..so aku ada agak berani lah tingin nak tau apakah disebalik invitation yg celcom bg tu....

so dlm tempoh 24hrs seleps korang reply sms tu...ada lah sombedy akn kol korang suh wat n dtg ke hotel nie...mcm2 lah dia cakap ngan ramah tamah nya...so kompem date n mase...ari ahad aitu jam 3 ptg kitorang pun pi le sn...siap ckp bayo tiket parking je eh..jgn le caj kitorang benda2 lain k!!!! hahahaha...okes nie la sesi bermula..eh bukan sesi bermula gmbo kat ats tgh aku melantak tu....sedap fud dia...ada spagetti tapi dah abisssss...so aku mkn mano yg ado je la....pas dah kenyang2....kitorang didatangi oleh en. ni..yg bwk kitrang pi tempat medical c-up...

hampir sejam la pertemuan serampang mata kitorang ngan en. tu,...biasa lah aku mmg suka le bab2 dgr dgn hati yg x ikhlas hahahaha!!! dgr je yg penting aku nak kan voucer n mkn FREE tu je..dan yg penting aku nk tgk ghupe bentuk hotel nie..salu tgk dari sudut luar je...x penah masuk ke dlm....


so dah dgr n siap wat blood test,diabetes test...colestrol test...smue tu...barulah kitorang diberi voucer penginapan selama 1 mlm kat 3 rangkaiann hotel yg terpilih yg valid sampai 2 bulan je n free medical c-up yg bila2 mse kalo nak dtg leh la wat appoinmet...mmg lengkap le MC kat hotel nie..ye lah VVIP punyer tempat kan????

mmg la kan...ada lah benda yg diorg offer...tapi aku dah set kan dlm kple n diskas ngan aby kita juz dgr je lah..kalo diorng offer apa2 x yah masuk la...mmg offer yg diorg bg tu mmg bagussss sgt..biasa lah marketing sales kan...tapi aku tolak..bukan sbb x mampu ke...sebab kitorang ni byk komitment..lagi pun takut x diguna je offer yg kitorang dpt tu...sbb aku dah masuk 2x program cam gini...siap ada yg seumo hidup xpirednya..tapi sampai laaaaaa ni..x penah gunapakai...so cam membazir tang situ....

tapi kalo korang OK n ON je mmg byk le kelebihannya...nak ke aku citer kat sini???x pe lah juz share je...kalo korang terima program yg diorg offer nie...korang kena la bayo certain amount dlm rm200/yr n deposit 1k selama 4 tahun...benefit yg korang dpt...setahun sekali dpt dok kat hotel ni selama semalam..dpt bekpes n lunch free...pastu kemudahan yg ditwarkan korang boleh gne bila2 masa tanpa limit!!!cam swimming pool ke..spa ke...gym ke...hari2 korang nak gune pun tarak hal!!!lagi setahun sekali korang leh wat Medicak c-up kat sini FREE...tu aje....pastu ada cover insurance sekali yea...

mmg program yg bagus.....ok lah dah lps kitorang dgr tu sambil en. tu siapkan voucer kitorang...kitorang pun posing2 la kat area hotel nie...aby agaks x sporting sket sbb ptg tu dah gerimis2...pastu aku ajk pi pool amik gmbo pun dia xmo sbb nak ajk balik cpt nak tgk bola...huhuuu...tu yg amik gmbo pun ala kadar je....bukan salu kan masuk hotel nie...gerammmm jek..bola punyer pasai hari laki aku jadi x keruan..salu dia ok je....hampassss toi..uhhhh

lagi pun mood si dini pun x bpe ok...sbb dia tgh beyak..so kat pungung rse x selesa...hehehe...aqil plaks asyik nak lari2 je kat padang hotel tu...mmm smue x sporting so????ini je la yg gambo yg dpt di amik...jadilah.....

ok lah itu je le citer kitorang di hari ahad...pas pi hotel ni bukan kitorang balik rumah terus...pi singgah bangi umh pakcik aku sbb nak anto CPU anak buah aku yg diserang virus...dah alang2 maghrib lepak le kat sana sampai bola habissshhh!!!!!

Tahniah le pada team m;sia berjaya mengalah kan team indon dgn 3-0....siyes best layan bola mlm tu...hehehehehe....
so layantzzzz je la eh!!!!!









7 tukang karut:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah pi jugak ek yantz, kita punyer dia offer lain plak tak sama dengan yantz ni kita dpat lagik sms soh daytang lagik, nak pi jugak ni sebab dapat free voucher lagik...hu...hu...tomey dini suka bangat nak picit2 je rasanya

yantz-yeem said...

anje: o yeke...yg 1st tu anje terima ke offer diorg tu??anje dpt lagi sms ??/hahah pi jgn x pi...diorg kata kalo dah celcom offer sekali x akan di offer lagi..nmpak sgt nak suh kiat amik program tu kan???

mama tisya said...

dpt 1 mlm je ek..kita pernh p gk tp under swiss garden dpt 3h2m...dh 3x dpt..sgt suka cuti2 free tp bab nk dgr tu kena tabah...hehehehe

yantz-yeem said...

mama tisya: tu lah...jadi lah kan...asalkan FREE dah la...heheh

-Sharleenz- said...

wooo camtu ek.. byk kali org kol ofer camtu... katanya nanti dpt voucher free penginapan.. ada cam2 hotel la.. golden horses ni pun pernah panggil gak.. bkn takat hotel rasa2 spital pun ada.. kmc, pe2 yg mc2 tu la.. katanya free check-up la pe la... tapi hahahahha aku tak pernah layan...

cikceriacorner said...

bestnye kak..geram kat bdk debab tu..heheh

mie said...

best kanak2 itu semua...
hehehee