WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

29 December 2010

majlis aqiqah meor afiq ar-rayyan

Yosssshhh!!! sabtu aitu aku pi menghadiri majlis aqiqah ank member opis aku si isha nie haaaa...aqiqah si putera meor afiq nih...budak bam-bam yg lonjong lagi tomei2x nih...yg penting nk mkn kambing panggang!!!heheheheh


sampai2 je ngan muka selamba terus duduk kat meja n mkn2x...ketemuin ngan ateq pe lagiks dini jadik mangsa diorg la...hehehehe...so aku leh la mkn tanpa tggu giliran okes!!!

masa sampai2 mood dini suam2 je sbb baru bangun tido...tapi okes x meragam pon...ok jek cenyum2 ngan cik ateq n kwn dia...

aku mkn x byk sgt sbb mmg masih kenyang lagi kan...so mse tu kui 430 kumpulan marhaban baru tiba...so x dpt nak jmpe isha sbb si afiq tgh di dodoikan ngan lagu2 marhaban....

.mama n ayah mkn...spt biase aqil jadik peneman n tukang tgk je lah..x

masa kenduri isha nieh jenuh la si dini di snap2 oleh cik ateq n kawn nya..riuh sket meja kitorang tu...heheh ye lah cik ateq kan ceria...ms ceria lah katakan.....mmg ceria lah kitorang mkn...

oke slayan gambo2 dini bersama kakak2 yg geram ngan dia....

ni aku la...sekrg aku dah gila trend pakai tudung cenggini...rse cam nak bli tudung mcm ni byk2x...


kakak ngan dini lagiks.....


okes lah...minggu ni ada ke undangan org kawen yea???nnti nak cek schedule balik hahahaha...
so layantzzzz je la eh!!!!

2 tukang karut:

cikceriacorner said...

akak..aku geram kat dini..hehhehe..ko cantik pakai tudung tu..tq isha..kang buat mkn2 jemputla lagi ek..hehehe

shi3la said...

wei chantek ler ko pakai tudung tuhh...memang patut pon ko suker..beli banyak2 yerk kang pos kat haku barang seketul dua..hiks