WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

09 December 2010

“Stop Child Abuse”.

" STOP CHILD ABUSE " !!! bermakna hentikan penderaan ke atas kanak-kanak...bukan setakat penderaan dari bentuk fizikal sahaja...dari segi mental, jiwa, psikologi dan semua yg berkaitan harus dihentikan!!! Kanak-kanak...apalah yang mereka tahu...jgn lah mereka didedah kan dgn segala bentuk kekasaran, penghinaan dan kekejaman!!! dunia mereka hanya untuk mendapatkan kasih sayang....kasihanilah mereka!!!!

Apakah manusia2 yg melakukan perbuatan ini sudah tiada nilai kemanusiaan di dlm jiwa mereka??Tiada perasaan kah? di mana letaknya hati yg tulus, suci dan murni utk mereka mengasihani seorang manuisa yg bergelar kanak-kanak? mengapa harus kanak-kanak menjadi tempat untuk mereka melepaskan nafsu amarah??? MENGAPA?MENGAPA?MENGAPA????????manusia begini tidak layak dipanggil MANUSIA!!!mereka hanya layak dipanggil SYAITAN!!!sedangkan haiwan pun sayangkan anak-anaknya...sedangkan MANUSIA????
unicef
UNICEF sdg menyeru kepada semua rakyat untuk turut sama menyertai kempen yg sedang mereka jalankan ini..." RAISE YOUR HAND, STOP CHILD ABUSE NOW!!!"...semoga dgn kempen ini...kita sebagai ibu bapa...rakyat MAlaysia turut sama memberi sokongan padu supaya penderaan terhadap kanak-kanak dapat dihentikan...Kanak-Kanak adalah generasi yang perlu dipupuk, disemai dan dibaja untuk generasi contoh di masa hadapan.....
Kita sebagai blogger marilah bersama-sama menyebarkan / turut berkempen demi masa depan kanak-kanak di dunia ini....dgn sumbangan yg sekecil ini mana tahu kita mampu menyedarkan org ramai bahawa penderaan kanak-kanak bukan lah penyelesaian yang menguntungkan malah lebih memberi kesan buruk apabila mereka dewasa kelak...jadi? Marialh ktaberkempen sekarang!!!
KLIK SINI untuk lebih kepastian....tentang camera di atas...:)
so layantzzzz je la eh!!!!

0 tukang karut: