WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

27 December 2010

last call!!!

Yosssshhhh!!! eh korang sorry lah yea...tadi aku kol kwn aku..sembang2 jap..di akhir perbualan tu aku tye dia soklan cam nie :

aku : weh dah nak dekat sejam le..pemenang yg aku wat GA dlm blog tu x dtg pun komen blog aku ...

dia : knpe ko bg tempoh sejam???ko nak bg hadiah apa??

aku : mmm...adalah hadiah dah ready...kejam x aku bg mase sejam je...pastu kalo dia x komen gaks...aku cri pemenang lain...


dia: ish ko x baekkkk taw...dah ko select dia...ko bg dia lah...kan dia yg bertuah...x baik hampakan harapan org...cuba kalo tetiba situasi tu berlaku kat ko...apa ko rse?mn tau dia hari nie sakit x bukak blog ke..

aku : owhhhh ayat ko ni beri kesan mendalam dlm jiwa aku...ye lah kan..aku pun rajin gaks masuk contest..tetiba aku plak yg terkena camtu mesti frust kan??

dia: mm taw xpe...dah la ko masuk blog dia..ckp dia menang..pastu suh la bg emel kat ko smue details2x tu....

aku: ohhhh...ok my prends lap u!!!TQ


so???kesimpulannya....cik syakila...anda lah pemenang bertuah itew....sorry yea uols smue...


so layantzzzz je la eh!!!!

0 tukang karut: