WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

27 December 2010

dammmm...damm...dUMMMM!!!antara yg menang!!!

Yosssshhhh!!! sebloum aku meneruskan kebzian morning Monday...elok lah aku keluarkan senarai2 nama yg dah join wish besday aqil aitu...thanks kat korang sbb dgn ikhlas nya meng'wish' kan besday anak teruna ku itew...wahhh sgt2 terharewwwww...okes jgn terkezut ye kalo tgk nama aku pun aku listkan sekali...hahahaha....sbb ni nak undi gne khidmat uncle random.org....

pengomen aku ikut urutan spe yg awl komen yea :)

1. cik ceria corner
2. yantz-yeem ( aku ni )
3. taufidris
4. ummirayyan
5. lieya latif
6. ina hasan
7. softtouch hanim
8. wansteddy tales
9. liwaniel
10. rosilah
11. ina sepi
12. muslimah vouge
13. tiefa zatie
14. atty's
15. mama zharfan
16. ema
17. Vagg
18. sharleen zawawi
19. leen
20. syakila
21. juniza
22. ayu selalu
23. segalanya ku terima
24. cute mummy
25. Ogy
26. eynda
27. Qard91
28. izan cute
29. erawati
30. zalina
31. sarah
32. ina sepi
33. zai kulim


check tgk nama korang ado ke tak???jap eh...aku pi survey uncle random jap....jappppp je...jappppp je....


so layantzzzz je la eh!!!!

0 tukang karut: