WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

18 October 2010

tetap berat gaksssss....????

Haiiiittttt!!!nie rasa cam nak marah ni..dah la td aku membebel kat wansteddy menyatakan bahwa blog dia BERAT tuk aku meloading...siap sempat le kalo aku nak melepaskan ' hajat' pastu sambung kembali ke meja baru blog dia betul2 loading sepenuh nya...ghupe2 nya??? bila aku timbang blog aku kat SINI....nampak gaya blog aku lagi berat dari dia...tapi aku rasa cam mustahil le plaks....sbb blog aku xde la serabut ngan mcm2 benda or gajet2 yg berkelip-kelipan cam kat blog dia...!!!huh..leh caye ke tak penimbang blog nie???okes la kali nie aku nak tye korang plaks....pastu tolong jawb yea...jgn touch n go je....okes soklan nya " ADAKAH BLOG AKU NI LEMBAB BILA KORANG BUKAK? '" " BERAPA LAMA KAH MASA BLOG AKU AKAN BETUL2 LOADING NGAN SEPENUHNYA?" plissss korang tolong yea...sbb aku nak cuba mengemas kini blog aku nie bg ringan...hehehehe byk dosa kot blog nie..sbb tu berat???


so layantzzzzz je la eh!!!!

1 tukang karut:

☆ lieya latif ☆ said...

so far aku bukak blog ko okey jek yantz...takde laa lembab ke ape.....heheehehe....aku penah timbang gak...tapi cam tak leh nak caye jek keh keh keh .....