WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

09 August 2010

comeback!!!

Yossshhh!!!!aku kembali menyerikan hari2 ku dengan semangat yang baru...ceeeewaaaahhh!!!heheh nama je semangat baru tapi masuk2 je opis tepat kui 7.20pg tadi mata dah serong...hwaaaa...arini aku drive cam org mabuk sbb mengantuk sgt!!!sib baik Allah pelihara...dapat gaks aku tersedar2 bila termasuk lane org huhuhuhu...bahaya ok memandu dengan mata n kepala yang masih di awang-awangan!!!

alhamdulillah umah aku dah 85% barang2 sudah dikemas...huhu mmg letih gilos k!!!mana x letihnya dah kemas smue ,adik badik plak dtg wikend...melawat...heheheh xpo aku x kisah lagi best!!!makan-makan...tapi tu lah letih masih x hilang2..mmm nak sambung cuti seminggu? ohhhh kenot..cuti yang ada beberapa hari tu nak simpan tuk raya le plaks...

ok lah hari ni aku kat opis pun byk keja nak kena setel...jumaat aitu bos dah call tanya keja yang aku pending huhuhu..oh yea masuk opis arini ada satu kejutan tau...nak tau apa???' pengarah baru' dah ada kat opis aku...kira bos baru la...terkezut gaks..so dgr citer x leh nak main2 n enjoy2 sgt sesuka hati..sbb bos baru ni nampak tegas skettttt..huhuuhu..takuttttt hahahahah..


ok lah kalo ada masa aku nak curi2 wat GA..ada antara GA yang aku bertuah tapi x smpat nak updet kemenangan..huhuhu....

so layantzzzz je la eh!!!

2 tukang karut:

☆ lieya latif ☆ said...

yoooooooooooooooooo..selamat kembali,....cewah...

wah wah....ade bos baru ke...haa kene tgk dulu 'peel' bos camne....kalo dpt yg strict.....siap ar heheeheheh

intanmaria said...

happy keja k..
:)
________________________
http://mariaariffbaby.com