WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

04 August 2010

bzzzzzzzz....

Yossshhh!!!!dah lama nya x updet kan????uuuuu...aku skg bz kemas mengemas sbb baru pindah umah..masih lagi dalm keadaan tunggang langgang!!!adoiiii rimas tgk...slow2 kemas yeaaa...brg byk tpi x tau penting ke tak??hahahah..biasa lah aby...kalo ada benda yg aku x nak dia plak nak..last2 pindah umah angkut gaks 'sampah-sampah' yang berkurun dlm stor x dipakai....adoiiii sakit mata..x tau nak susun camne???ok lah nnti kalo dah settle smue aku akan updet lor...hehehhe..

aqil n dini skg di antar ke neseri baru...dini ok jek...aqil la ngada2 nak nagis2...mm sabo je lah...dah terover manja sgt abg aqil nih..sampe dah x larat nak layan...gerammm je...uuuuu...
ok lah nak sambung kemas-mengemas balik....byeeee...

so layantzzzz je la eh!!!

2 tukang karut:

~~ciklinn~~ said...

huhhuh mek kamu sihat ker? bizi yerk... selamat mengemas yer....

atty's said...

takpe..gie ar kemas dulu
nanti betui2 free..baru leh ..jalan2..