WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

13 May 2010

sunyi plakkkk..bila aqil demam :(

Yosssshhhh!!!arini mmg sengaja aku bangun lmbat...pas solat subuh aku bantai tdo balik sampe kui 10 baru bangun...aqil pon aku paksa suh sambung tdo...dini laaaagiii la...dah basah lencun pon aku paksa tdo gaks...hahahaha...ye lahhh...dah lama x tdo bangun lewat kan...so pesalahnya arini aku bangun lambat skettt...

okes bangun2 je aqil yg kejut aku dia cakap dia nak mkn ubat...aku tye la knpe nak mkn ubat??dia cakap dia demam...sambil letak tgn kat tengkuk...aku pon cek la rasa tengkuk n dahi dia...x le panas sgt....aku ckp ubat xde la...dia cakap nak mkn ubat vitamin...mmm tau le aku dia suh aku bg scott emulsion dia...so aku bagi la...buat kan susu suh dia minum...susu pun x abis sbb dia ckp mulut dia sakit sbb mkn gula2 semalam...aku bajet mesti lelangit dia sakit sbb smlm jiran sebelah bg gula2 yg boleh menyebabkan lelangit sakit...

so aku suh dia baring...pastu pandai plak dia suh aku amik kain n basahkan kain letak kat dahi dia...mmm kesian plak aku tgk...aku suh dia baring n tdo...aku amik gambo dia..mula2 muka mmg lesu giler!!!xmo senyum...pastu aku ckp 'aqil demam mesti kena senyum tau..nnti mama susah hati..mama nangis..'...mmm terus dia senyum siap wat pissss lagiks...hahahah lawak plak aku tgk...

nie skg dia tgh tdo...salu waktu2 camnie porak peranda sket hidup aku sbb kna layan kerenah dia..nie ble dia tdo aku rase sunyi le plakssss...kalo demam dia masih panas kna la kol ayah suh ayah bwk pi klinik ptg kang....harap2 aqil sembuh cpt ye cayang!!!!

so layantzzzz je la eh!!!!

2 tukang karut:

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

sian aqeel tak sihat ek...good boy nak makan ubat sendiri tu....memnag kan biler anak kiter wat porak peranda rumah kiter rasa cam nak bagi dia tidur je...tapi biler dia dah tidok rasa cam nak kejutkan je sebba sunyi tak de penyeri

Wansteddy Tales said...

sian aqil. aku klu ank dmam mula la ikut rs nk dmam sekali. saikologi aku huhu...

cepat2 sembuh aqil mulut seksi!