WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

01 April 2010

diumumkan......

Waaaa.....bz sampe x sempat nak updet/umumkan nama anak daraku yg sorang nie...heheheh..yo lah berpantang sengsorang diriks....xde masa sgt nak mengadap tenet..maklumle masa tu emas!!!kalo boleh kalo baby tgh tdo...omak nya pon nak tdo sekali...nak kumpul tenaga la katakan...
Setelah berhempas pulas memerah dan memikirkan nama yang sesuai utuk anak dara nie..akhirnya genap umornya 7 hari...ayah pi le register mykids kat JPN...tu pon ayah dah bpe kali tanya..kompen eh...kompen ke nak letak nama nie??yooosssshh!!!malas nak pikir lagiks....asalkan anak dara kita nie ada nama...hahahah....
nama pilihan kami ialah jeng...jeng..jeng.... NUR ARDINI QALESYA....bermakna ' cahaya isteri yang menyayangi & yang murni '......amacam?okes tak nama nie? sedap x didengar??ok la kan...makna nya pon baik....smuga nama nie mewakili diri baby nie bla dah beso nnti....mmmm...
Alhamdulillah...semenjak Dini lahir dia minum susu ibu je....xde campo2 ngan anasir2 yg x sepatutnya hahaha...alhamdulillah susu pon byk...syukran!!!skg dini pon x byk songeh....keja nya tdo...kalo mlm tu lambat sket dia tdo nak kui 12 baru la dia lena...mana taknya abg aqil asyik la nak mencium adik nya...sampe rimas mama tau!!!
ok la...nnti kita citer lagiks k....nie antara gambo2 yg terbaru dlm minggu nie....skg ada la masa nak rajin mengamik gmbo dini....ye lah tggal berdua je kan...mama nak snap puas2 hahahaha....

so layantzzzz je la eh!!!!

5 tukang karut:

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

wah sedap nama tu...se tomei baby tu jugak...bukan main taynag lagik abanglong aqeel dengan adeqnyer ek...

Wansteddy Tales said...

aku pn berkenan nama Qalesya sbb suka tgk heroin berlakon cerita kanak2 Qalesya tu. mukanya sejuk je mata memandang.

UmiDAnisH said...

wah... sedapnya nama dini tu... tomeinya dia.. cam umidanish..ehhh eh, salah plak.. cam ibunya.. =)

shi3la said...

wahhhhhhh besnyerrr...tak puas tgk baby...cium pipi diyer sikitt..muahhh..

haku pon geram tgk niekan plak abg nyer yg dok depan mater..

sedap namer tuh wehh..moga Dini jadi anak yang solehh...

☆ lieya latif ☆ said...

sedap name tu yantz...aku suke...makne pun elok...pandai ko godek2 name.....

sweet tgk pic2 ni sume...oh oh cepar ar bulan 6...mau preggy jugak....heheehehe