WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

11 January 2010

bersantai ke bergosip????

Hari minggu yg diisi dengan kegiatan yg amat berfaedah...huh berfaedah ke???yo lah ...dah lama x kuar kan peluh n berjemur di terik matahari pagi...tu kira berpekdah gak la kan???aku nie yg duk puchong leh gamble bangun pagi2 nak sma-sama ngan family/ kakak2 aku nie ha duk bersenam di tmn jaya pj...diorg nie leh katakan every wikend mmg salu lepaking kat tmn nie..aku nie kena tgk boss la...kalo bos kejo..aku membuta la sampe ke tghari...hehehehe

Disebabkan aqil pon dah sibuk dr mlm tu nak ajak2 round naik beskal dia tu...so kitorang pon x mo la menghampakan permintaan dia...ha ko.. angkut la sekali beskal tu...best part mmg aqil puas ronda2 1 taman tu naik beskal di temani ngan kak nadia n kak ica..olso kak balqish...yg omak nya???hehehe tgk la gambo la...nie bukan namanya mengeluarkan peluh...nie nama nya MENCEKIK!!!!hahahah...bli makanan bekfes siap2 leh mkn sambil bergosip-gosipan di sana....yg aku????hahahaha nama je mak buyung kan...duk ngadap lepak kat meja makan...makan...n makan la...anak2 xpe ada org tolong tgk kan....

Aqil sonot tau...nie makwe baru dia...act nama budak nie kitorang panggil Piah jek...sgt le baik..budak nie kakak aku ngasuh...kalo ngan si piah aqil x kedekut bg pinjam beskal..tp kalo ngan Toin n KOrie...kedekuts ya amat...baru jek bebudak tu nak naik aqil dah cbuk mintak balik beskal....

mmm..kenal x budak 2 org yg gediks nie???mmm kegedikan diorg nie x leh nak diselindungkan lagiks...tp xpe...diorg nie wanita gediks yg byk berjasa kat maksu nya....ckp je la suh watpe...gerenti x dihampakan...

okes...nie la rupa paras perut ku yg semakin membesar...dah 7 bulan beb!!!amacam cun x mak buyung memboyot kali nie???heheheh....jln pun dah tegak semacam jek...mmm dlm byk2 org beso yg duk join aktiviti bersantai nie aku tgk laki aku gaks yg berjaya mengeluarkan peluh nya...hiks...yg lain smue duk mencekik tak pon mengejor anak2...hahaha...caya lah!!!

Okes la...lepas habis menjemurkan diri dlm kui 12 camtu..ngan peluh2 yg melekit likat...aku trus pi jelajah Aussino w/se sale kat shah alam...aku bwk gaks 2 wanita gediks ini bersama...alahai...mcm best jek sales aussino nie..aku bli apa yg patut je la...rasa cam nak borong je byk2...tp sayang pulus la...hahahaha...
ok la tu jek citer hari sabtu yg indah!!!korang nya sabtu mesti lagi indah kan????
so layantzzzz je la eh!!!!

1 tukang karut:

nurARNISYAzukki said...

maksu!..
i want more gamba...
eheheh