WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

11 January 2010

Beralih arah sudah....

mmm...wahai product Dumex...sila lah wat contest byk2 especially yg melibatkan dumex dugro...sbb aku dah jadik pelanggan tetap akan mmbli susu tepung cap ini mulai tahun ini...so ada la peluang aku nak menjoin kan dirik masuk contest yg seumpama dgn nya...kalo dolu...aku nganga je la..nak join x leh sbb aqil bukan minum susu cap nie pon...

okes smue tahu kan aqil dah pon umo 3 tahun...so aku nekad la nak tukor susu dia...sblum nie aqil minum Anmum....disebabkan aqil sebulan hampir 7 tin Anmum dia minum....dan aku rasa aku pon cam x mampu nak meneruskan utuk tahap 3+...baik aku beralih arah...lagipun aqil pon dah beso...bg je susu apa alhamdulillah dia nak...x cam masa awal2 dolu...susu murahan dia xmo langsung!!!

smlm aku pi la mmborong pek dumex dugro 1.5kg nie kat Mydian Usj....masa testing aitu aku bli kat kedai ubat cina yg dlm tin 1.6kg...rega dlm rm 34.50....kat Mydin yg tin 1.6kg tu rega nya rm37.50...tapi dlm pek yg beza berat nya 100g aje rm28.49....wah murah la kan???? lagipon dlm pek nie kalo masukkan dlm tin...penuh gaks tin tu...so baik aku bli yg pek jek...jauh beno beza rega nya...

wat ms skg nie..aqil minum susu yg 1 pek tu leh tahan seminggu...ok lah kan...tu pon kira mmg byk dia minum...so far aku bg susu nie dia ok jek...berak ok...minum pon ok...laju jek...tahun nie dpt le wat sikit penjimatan tuk susu aqil..tggu nak jimat pampers plaks...nak train dia supaya kencing n poo-poo dlm toilet...kna slowly ajor....walopun aqil dah pandai sebut nak kencing n beyak..tp still guna pampers lagiks....

so layantzzz je la eh!!!!

0 tukang karut: