WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

10 November 2009

Demam beskal baru!!!!

Semalam aqil demam....batuk2 pastu muntah byk kali plaks tu...mmmm mungkin demam sbb dapt beskal baru kotttt...ari ahad aitu kitorang pi w/se sales my dear kat puchong...aby mmg nak sgt blikan aqil beskal...aku plaks saja je nak tgk apa yg patut tuk standby baby yg bakal dilahirkan nnti...so far my dear sales kali nie ok-ok la...aku x bli apa pon...cuma aqil le sonot sgt dpt beskal.....
Dari my dear kitorang trus pi tmn jaya, pj...mmg kakak2 aku smue dah pakat nak beriadah ptg tu kat sn...alang2 aqil pon eksen le tunjuk dia ada beskal..aby penuh semngat melayan aqil ajor nak kayuh beskal tu...mula2 aqil mmg x reti nak kayuh...nak kena tolak baru dia reti....
alahai sib baik ada kak cik....kak cik pon rajin plaks melayan aqil ngayuh beskal...asyik kayuh je la...x puas2....
sampe je kat umh maghrib tu sambung balik dia main beskal sampe nak tido pon nak letak beskal ats katil...adoiiii penat aku melayan aqil nie...dah nangis2 nak main beskal tgh2 mlm...tu yg nangis je muntah...tetiba mlm tu badan dia panas sket...so terpaksa la aku coti smlm bwk aqil pi klinik....tp alhamdulillah demam dia kejap je...smlm batuk pun dah kurang...
hari nie aqil mungkin dah sihat sepenuhnya...mmm lagi ligat la dia main beskal...oh yea beskal nie rega rm100 jek..comei tau!!!ada music lagiks...nmpk gaya nya aqil sayang sgt kat beskal dia nih....

so layantzzzz je la eh!!!!

5 tukang karut:

~Ifa~ said...

cantik kaler beskal aqil biru+ kuning lg.sonok la tuh dpt beskal.

☆ lieya latif ☆ said...

huyoooooooooooooooo beskal baru..comelnye beskal biru/kunin nieh.....heheeheh demam2 pun larat gak anak bujang ko main beskal yeak...bagus gak tu, kasi kuar peluh....heheheheheh

mule2 mmg tak retikayuh...kene tolak je, kanglepas ni dah reti kayuh kite plak yg tak terkejar....keh keh khe

wanyliz said...

ni sama kes ngan acha & nina beli beskal baru...sampai demam2 n muntah kt kedai basikal lg. blk umah, main basikal dlm umah je...x larat! hehe..

liwaniel said...

cantik basikal baru aqil...

farah : m0mma HD said...

...best ler...dpt beskal

kami ni dah lama nak belikan darwisY beskal
tp cam x de tempat nak simpan plak nanti
dah ler...motor2 laju kat lam kuarters ni
so. kerap dok bertunda2 ler....

re: amboi...ada hati nak tolak aku yea....