WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

04 September 2009

anak-anak korang main mcm nie tak??

Hari-hari kitorang pening nengok aqil nie tau...nie lah keja dia ari-ari kat umah...sukeeee sgt main susun-susun bantal cenggini pastu pijak-pijak bantal!!!hari-hari ok dia main camnie....cam x boring plaks aku nengok nye...smue benda dia nak susun...kekadang dia susun car-car dia la...susun beber dia la...dia kalo main camnie cam x kenal penat...sampe berpeluh-peluh tau!!!ye lah xde adik duk la layan main benda camnie sengsorang...kekadang sian gaks tgk dia main sorang-sorang camnie...sabar ye aqil..next yr aqil akan dapt kawan baru eks....

oh yea nak citer baru-baru nie aku baru pasan aqil dah mula sebut perkataan ' eks'...contoh ayat dia ..." maa...apa nie eks? "....
" ma...syimpan ashut eks? ( mama simpan kasut eks? )"
....
" ma...nie eks".
...adoiii lawak le plaks mana dia dpt ayat ' eks' tu...tapi comel jek aqil ckp camtu...

video
ok layan le video dia main pijak2 bantal nie...

so layantzzz je la eh!!!!

9 tukang karut:

mama idzareef said...

ok ape dia main susun2..tak penat mama nak ngemas..aqil good boy la..

Ana said...

salam mama aqil..selamat berkenalan..
tukar2 link buleh yekk..
comel jek aqil buat camtue..ten ten tenn..hehehe

UmiDAnisH said...

huhuh.. ku penah lihat anak buah ku main camni dulu dirumah ibu mertua ku, naik pening ibu mertua ku itu.. ekekekek, danish lun lagi.. tp cam ada gaya je tu.. alah yantz budak tgh nak belajar.. perhatikan je le.. =)

farah said...

...hahhaha...yantz, darwisY aku x main susun camni
dia buat bantal tu cam bahan belasahan dia
sbb bantal dia adalah bantal ben 10
muahhaha

wei, ko alahan teruk jugak ye
sabau yea.....

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. takpe.. sok2 main ngan adik plak ya aqil..
eemmm cam ckp org johorian je.. ada eks.. eks gitu

U-jin said...

susun 2 bantal ni mmg peberte budak2..kalo balik kg bising atuk nenek nye...sib baik kat rumah sofa yg xde bantal..haha

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh ...byk akal anak ko ni yantz....comel laak aku tgk...anak aku so far takde main camni...gegiril name nye kan...tapi kalo main susun bantal ni anak buah aku yg lelaki selalu main....sonok gak, rase cam nak join jek...huhuhu

eks tu...selalu org johor ckp....cumel jek aku bygkan.....suke aku tgk kaletah kat video tuh...

miezaniera said...

hehe..Qasrina pulak tkde main cmni,mgkn kecik lagi kot tk pandai lagi nk susun2.;D tp dia ni pantang papa dia tido,dia mesti nk tarik bantal yg kite guna.

Norry said...

Alamak kalau dah besar dia main camni pulak kerrr......