WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

16 July 2009

sedondong nye kami...

sama tak kitorang?
Hari nie kan hari khamis....hari batik sedonia org gomen cakap....hehehe nie bukan kebetulan yea...nie adalah kebetulan yg dirancang!!! ekekekek....

model-model nya smue adalah anak-anak dara...ada sorang jek mak dara kat situ...adalah aku!!!cam budak skolah pon yea gaks baju nie...dah putih jek smua...sib baik la ada motif sket kalo x dah sah nmpk baju seragam skolah memana hahahah...
aku, kpah, isha, nurul dan ateq
baju nie kitorang baru jek beli..masa kat pameran keja kawen@ jln conlay aitu...bebudak opis aku la yg belikan...konon nak sama-sama sedondon....ok la gaks baju nyer...cume terkembang sket..tp tu kecik hal leh alter jek....
aida jadik ketua kitorang...hehehe
yg sorang lagi yg tgh duduk tu adalah ketua kepada gadis2 sedondong...sian aida...dia pon akan menterjah butik yg kitorang bli baju nie tuk sama-sama menyertai kitorang..ntah camner kitorang leh terlupa plaks si aida nie..sowiiiii...

so layantzzz je la eh!!!!

8 tukang karut:

☆ lieya latif ☆ said...

alahai comelnye korang2....dah leh jadi kumpulan nasyid nie.....

siyes!! cantik baju batik korang..... sempat lagi posing2 yeak....hehehheh....

ez said...

kak..heheh..kelako la kan..glamer gak kita arini..heheh..nanti kita cari ela wat bju plak kan..heheeh

E-Marlin said...

heheheh.... sedondon la bukan sedondong....pelik btul saya baca hehehe....

tapi betulla...mcm kumpulan nasyid la plak, patutnya kena posing tang tangan kat depan tu...mcm kumpulan nasyid wat tu hehehe....

aisey yang 'ketua' tu muka semacam mesti rasa x besh sbb baju dia x sama kot hehehe...

~~ciklinn~~ said...

wahh mmg sedondon dondon ha..

wei comelllah baju tu korang beli kat ner? aku mcm terbekenan lak nie.. huhuhuhuh

CuTeMiUt78 said...

sweet je.. ala2 sedondon semuanya

U-jin said...

alahai...besnye leh pakai cantik2 camnikan....bes kan keja gomen..leh melaram2..

wansteddy said...

uik! kowang lupakan aku ke ha....
aku pn warganegara opis jugak...

huhukk... mentang2 aku bercoti lama...

sendu aku terasa dipinggirkan (sob sob)

ica said...

ish...comel nya maksu and da geng...he3...member maksu yg x sama baju tu cam x puas ati jerk...cian dia...ahahaha....ops...kim salam kat kat kak ateq...kata kat dia,dia comel gaban!!!!kat syarifah tu plak kata kat dia...yg dia tu cun gilew....hurm ok2...last:maksu mmg canteq kat ctu...ahahahha