WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

13 July 2009

aqil di rumah bila mamanya tiada

amboi...posing nampak..
okes sblum aku upload gambo2 masa aku o/station kat jitra...aku updet sket citer apa yg aqil buat masa berdua ngan ayah nya sepanjang seminggu ketiadaan aku....
eeee...meliuk lentok plaks tu...
aqil nk amik gambo ayah ke????
bak kata aby...aqil sgt-sgt manja ngan ayah kalo aku tak ada...apa-apahal pon kalo nak minum susu,aby kena baring kat sebelah....kalo nak tido...kena pandang dia x leh nak alih ke tempat lain...huhuhuhu sungguh manja okes!!!kalo ngan aku...nak minum susu, x suka aku nie baring kat sbeelah...kalo aku ada nak tido...x suka kalo aku peluk2 dia...amboiiii bukan main lagi kalo ngan ayah yea...
bedak kan barney plaks...

aby pon sepanjang aku xde dia layan le aqil...aqil plaks sibuk bergediks suh ayah nya amik gambo dia...pastu cam2 benda dia nak suh ayah dia tangkap gambo...ngan si barney la...oh yea...aby ckp gambo yg dia tgh pegang telepon tu masa tu aqil tgh berborak ngan aku...ekekekeke...cenggitu rupa gaya nya....
aloooo....mama....mama katner nie????
kali nie aku tinggalkan dia beza sungguh watak nya...skg aqil dah kuat sangat merajuk!!!!emotional terlebih tau!!!sikit2 merajuk...x boleh la aku marah dia sikit...pastu dah pandai melwan...hiiiii mana dia belajor aku pun x tau!!!

so layantzzz je la eh!!!

4 tukang karut:

As said...

amboi.. aqil sakan dia bila mama dia xde kat umah... manja ngan ayah dia kot... biasa la nama pun boy... sure la nak ngan ayah....

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. posing baik punya ya aqil.. eemmm bebudak gitu la kan.. klu ngan ayahnya...kemain manja lentuk liu lagi..

shi3la said...

sakan ko erk aqil..kemain lagikk..

ica said...

uih...tau x pew yg aqil tu dah kuat merajuk....nisya nyampah towl rasanya...tapi...kalau manja...manja gila...ish....sabo jew lah....