WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

03 June 2009

pose seksi aqil!!awwwww

Amacam? seksi x shayer?

Ala-ala cam budak ni over expose tak? ekekek....nie lah gaya kalo aku tgk blog2 org yg perasan cun ke...perasan nak daring-daring konon nak beraksi ala-ala menjolok mata...nie la ghupe nya kan?hahahaha...
oops...sayer panggil bwh anu nie ' bolo-bolo!!!'
best nyer lepak x pakei baju ...ekekek

aku belek-belek ar gambo nak cari aqil pakei baju merah...nak masuk contest apa ntah...lope le plaks..alih-alih terjumpe gambo nie...x silap aku nie masa aqil umo setahun lebih la kot...so gatal tgn aku nak masuk kan gambo nie...dah beso mesti dia malu tgk blog mama nyer yg ntah apa-apa ni kan?

gigi atas saya baru ada 6 batang masa nie...
Apa pandang2? nak ngorat saya tak?
Wah saya nie mmg over perasan comei tau...jgn mare....

gambo-gambo nie cam gaya aqil yg snap sendrik kan? padahal aku le yg tangkap gambo nie...tapi cam dia gaya syiok perasan dia la encem...cam budak maskulin gitu la...

so layantzzzz je la eh!!!!!!

9 tukang karut:

ez said...

pehh mak..aqil encemm..heheh..nak ngorat kecik sgt la plak si aqil ni..heehe

DYLA said...

aduhhh seksinyaaaa aqil... maskulin sungguh la!

As said...

amboi... aqil... cekcinyer... tp menten ensem la.. suka untie tgk dia.. dah byk gigi tumbuh ya... good.. good.... :)

mama idzareef said...

pose dah seksi..muka dah hensemmm...awatnya tak senyum aqil..tak rela ya mama memperlakukan sedemikian rupa..hahaha..

☆ lieya latif ☆ said...

auwwww cekci laa aqil...shame shame lah hi hi hi hi.....seb baik kecik lagi, kalo besar posing cam ni mau gugur jantung makpaknye hi hi hi hi..

lieya pun suke tgk pic lame anak2....teringat time dieorg cheeky lagi...gigi pun baru nak kuar2 hah heheheeh

as said...

gilos ar lu ltk gambo seksi aqil...

UmiDAnisH said...

ala2 shekshi yg nambak maskulin gitu..

U-jin said...

auww seksi..auntie kena tutop mata nih...ahaks

miezaniera said...

mak aii..seksinye..leh ke gam ini blog hehehe encem la aqil nih..