WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

20 May 2009

updet@lme-amal-islami

Alhamdulillah rezeki Allah…Saya dapat job tanpa dirancang hanya dgn panggilan telefon sahabat saya ( skg dah jadi cousin ) en. shamsul dia minta saya ambil kan gambar-gambar sepanjang majlis sambutan amal-islami di surau tempat kediaman mereka di kinrara puchong.Ni kes photographer yg sepatutnya diamanahkan cancel di saat-saat akhir.Aduh…nasib baik pagi tu saya bangun awal..dan kebetulan bateri kamera pon dah saya charge…kalo x? mmm payah gak nak wat keja last2 minute camnie…continue here
ok la nak tgk byk gambo lagi, aku dah update kat sini...sila la masuk yuks...!!!!:)

so layantzzz je la eh!!!!


3 tukang karut:

☆ lieya latif ☆ said...

wah wah...rezeki tu...tahniah!! cantek2 laa pic...mmg tak silap lagi bakat yant dlm photographer

cikceriacorner said...

nice pict kak...heheh

Ciklinn said...

cantikk lor picture hang... cayalah.... teruskan tau... mesti makin keboom kebabbommm pasnie....