WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

15 April 2009

kap lam ya nga,,,,aku mmg meluat ngan bangsa nie....

harap-harap korang paham le sapa yg aku maksudkan ngan manusia nie....

bukan apa...manusia spesis ni mmg x reti bahasa, x tau nak hormat jiran , x tau nak berbudi bahasa!!!! sesuka ati nak menjerit x kira siang & malam...x tau jaga ati dan perasaan orang!!!mmg manusia jenis yang xde adab langsung!!!!aku raser elok ko duduk kat dlm utan ngan gajah+ monyet pastu ko leh jadik tarzan!!tu je yg layak untuk kau!!!

aku sakit ati!!!!!!eeeeeeeeeeeee....geram raser nak cekik2 jek manusia jenis x sedar diri nih!!!!

citer nyer cenggini....

smlm aku EL... sbb kat umh aku xde air....so aku bangun pagi2 nak siapkan keja opis yg berlambak...sbb x masuk opis aku kena c'nue wat kat umah la...depan umh aku berjiran ngan 'bangsa' nie...boleh tak...dr pagi- petang bangsa yg bergelar ibu nie...keja nyer asyik melalak jek panggil anak dia + marah anak dia + menjerit2 bercakap mcm petir bersembang ngan jiran tingkat bawah!!!!adoiiii mmg jiwa aku x tenteram!!!!siang ari ko memekak ...mlm hari ko wat gaduh!!!!

tgk la kalo sampai satu tahap aku dah ilang sabar...mmg aku sound jek manusia bodoh yg xde otak nie!!!!!skg aku lalu jek depan umh bangsa bodoh nie aku jegilkan mata...bengang nak mampos aku!!!!!silap balik kang aku sound jek!!!!

5 tukang karut:

aimi @ kamalina said...

fuh..mmg mencabar la dpt jiran mcm tu..diorang mmg ada "peel" mcm tu laaa... kat mana2 pun sama..tu blm kat labour room...melalak mcm apa je.. dari org tak takut nak beranak, jadi kecut perut...

ez said...

ehhehehe..aku memahami ape ko rase..kalo aku pon bengang gak..ntah2 jiran ko nak publict kot?hehe.tp diorg memang mcm tu la..blum lg baunya..emmm..

wansteddy said...

sabo....jiran ko sama spesis dgn jiran aku.... aku dah lali dah....

farah amoi said...

huhhhhh
ini siriyes!

tuh memang umah permanent ko ke dik?
atau umah sewa

sabaq lu
depa nih gilo
kang gaduh
depa main kasar
tgk lu camne

kalau teruk sgt
lapor je pd guard ke
atau pengurusan

kang nanti ko sound camtu
depa bukan jenis nak dgr kata org
nama asal dr estet
memang suka mjerit le jawap nye

ko sabar lu...baru shari tuh..
kalau berterusan
baru ler ambik tindakan

mrs khairul said...

weh yan ko sabo dulu..jgn main terjah jek coz bangsa nih lain sket..mmg suka cari gaduh..karang x psl2 korg yg kena plak..ssh2 report jek kat MPSJ..ok ape?hehhehe..dr ko yg kena apa2 kan..kan..