WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

24 April 2009

give me a name contest.....

selingan....aku wat contest...tapi aku pon join contest orang hahahahaha....

ok lets start!!!!

Contest nie suh kita kasik nama kedai kat owner kedai nie....iaitu very the sweet person...
so amat menariks taw contest nie...kalo korang smue masuk kedai yang tak bernama nie, korang pasti teruja sbb design nyer hulaweiiii mmg sweet-sweet n comei-comei n kiut-miut belaka.....

ok lah disebabkan kedai nie xde nama lagiks...aku tingin nak letak nama kedai nie....
" T-magicque" ......maksud nyer....tshirt yang ada seni ala-ala magic gituzzz!!!!sedapkan nama kedai nie....kalaulah empunya kedai yg sungguh sweet ini memilih nama yg aku bagi nie amatlah best nyer sebab aku tingin gaks nak t-shirt yg bernilai rm25 tu...alahai mmg cumels2 ler....mmm smuga di hari ulang tahunnyer nnti aku dpt adiah nie dr empunya blog ini...heheheheh


so layantzzzz je la eh!!!!

0 tukang karut: