WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

03 April 2009

gambo terbaru aqil

hari nie aku nk balik awal...lagi 5 mins jek...x sabo nak jumpe aqil...rindu sgt nak main-main ngan dia...salu aku balik lewat jek..xde masa nak guling-guling n nak alayn dia sbb balik-balik jeka kau dah penat n tido....ari nie nak peluk dia puas-puas!!!!!tunggu mama ye cayang...

so layantzzz je la eh!!!!

7 tukang karut:

Mama_Aqish said...

dah panjang rambut Aqil ek...aksi ape yang dibuat aqil tu...pakai towel kat muka??? bz lagi ke yantz???

ez said...

aku pon rindu kat aqil kat..heheh..esok aku kene g opis..

ica said...

maksu!!!
kitorank semua rindu aqil(aqil jew)
bila nak dtg sentosa???
x pon umah nisya ke????

E-Marlin said...

Yantz, awak pakai kamera apa ye? hehehe....nk tahu bole...

yantz-yeem said...

MARLIN :

sy pakai camera Nikon D60

ILA said...

Nampak dah beso dah AQIL...

aimi @ kamalina said...

lamanya berguling2 dgn aqil ni... bila nak hapdet yantz??