WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

07 March 2009

today is saturday...wat happen?

Aqil dlm keta sgt baik duduk belakang bersama beber nyer....
Adoi tika ini aku kecapetan...keletihan duk gara-gara baru je sampe dr kl- ke perak...sekarang aku berada di rumah abng aku kat batu gajah...aku tolak dr kl td kui 3 ptg pas aje abis aku bersoke ria kat hari keluarga jabatan aku @ FRIM, kepong...xde le best sgt pon...tp ok la sebab geng-geng ada join sekali...kalo setakat kitorang jek aku gerenti mati kutu gaks ar nak melepak kat FRIM tu sampe 5 jam!!!! konon nak dpt hadiah cabutan bertuah yg best2 la kan...tpi hampagas arrrr aku cume dpt hamper jek...hahahaha mmg x bertuah sunguh la....

me n aby....baru jek tgk le kepanasan sungguh kitorang duk dlm khemah


ngan geng2 seopis...farisha, nurul, kak pah, aida, ateq n ina...

Cam biase la hari keluarga kementerian penerangan nie sah2 le ada byk artis yg wat konsert....tp x le berapa ramai pon.. sbb aku raser x le semeriah n segempak mana...yg best nyer byk nau games...tu yg wat happening kot....
budak bogel yg takut nak mandi

sib baik ada kakak manis juga temankan aqil mandi...hehehehe


pas aje majlis habis aku n the geng pi membasahkan kaki kat air terjun dlm frim tu....abis smue kasut2 kitorang kena lecak sbb pagi tu hujan, so padang pon basah la...aku plaks membasahkan badan aqil yg semeang nyer sejak azali takut nak berendam dlm air....mmm jadi lah dia duk simbah2 air camtu....




oh yea...sbb apa aku balik kg eks? coz esok aku nak ke taping...best prend aku kawen...so kena la pie..kalo x murka plaks member aku nie ha...

ok la aku penat le..nak rest jap....sementara tungu abg aku ( tuan rumah ) balik...sbb aku masuk umh abg aku nie dah cam ala-ala pencuri jek gaya nyer sbb dia tinggalkan kunci umh kat peti surat...hheheheeheh..riso gaks mana la tau jiran2 dia ingatkan kitorang nie perompak!!!hahahahaha....



so layantzzzz je la eh!!!!

1 tukang karut:

PuteriSatu said...

akak tak pi pun...hiks...
nasib dapat hamper...jangan dapat meggi or kitchen tissu udah..hiks...