WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

08 March 2009

the pingces aqila darwisya....

Ini ialah kembar pompuan aqil...cun x? comel kan? tp kurang comel sket sbb kembar aqil nie lom mandi dah mama nyer sibuk nak try menggayakan dia pakai gaun nie...muka pon tau2 je la..baru bangun tido cenggini la....serabai...


nie la gaya nyer kalo aqil bertukar menjadi aqila darwisya...hahahaha aku konon bajet kalo anak pompuan nak letak nama nie...tapi verangan le dolu yea....


act nie baju kezen aqil aka anak abg aku...anak-anak abg aku nie smue nyer pompuan...dan kebetulan kat umh nie byk toi gaun2 ala pingces nie...so aku gatai le tgn nak menorai kat bdn aqil...punyer la mamat kenet nie suke bila pakai gaun nie...siap pusing-pusing bagai....alahai....


so layantzzzz je la eh!!!!!





5 tukang karut:

E-Marlin said...

Hehehehe...... terkejut gak tgk gambar aqil tu, siap ada nama aqila, ingatkan ada budak serupa cam aqil hehehehe..

rupa-rupanya aqil menyamar jadi pompuan ye.......

yong ibu chem said...

cheh! ingat tul la gegirl..hehehehehe ingat gmbr scan baby dlm peyut..hahahahahahahaahhaahahaa jgn mare yantz!!!!

mamaqish said...

TOMEINYE....ALA2 AQIL DARWISY JADI AQILA DARWISYA...BABY GEGIRL...

ez said...

kak..comelnye..so sweet

aimi @ kamalina said...

hehehe...suspen giler.... tp mmg mcm girl la pulak..